Auteur |
Onderwerp  |
inverbon
New Member

30 berichten |
Geplaatst - 14/03/2006 : 10:51:03
|
Beste fboss en overige forumleden,
Het was absoluut niet mijn intentie om de moraalridder uit te gaan hangen of met een vingertje te wijzen, sterker nog, ondanks dat ik zoveel mogelijk legaal werk, sluipt er hier en daar wel eens een bestandje tussendoor ;) . Ik wilde alleen maar wijzen op iets waarvan ik dacht dat de admin daarvoor wilde waken. Dit is niet mijn taak, en mischien had ik dit moeten overlaten aan de admin. Ik wil alleen maar zeggen dat ik er goede bedoelingen mee had. De onstane situatie had ik totaal niet voorzien. Mocht ik de plank hebben misgeslagen op welke wijze dan ook, hiervoor mijn oprechte excuses. Echter, ik denk dat we allemaal dondersgoed weten wat wel en niet mag, hoe ikzelf, de forumleden en de admin daar tegenover staan is een andere zaak.
Groet,
Iwan
Eyes that see don't grow old |
 |
|
Soneg
Advanced Member

1658 berichten |
Geplaatst - 14/03/2006 : 12:09:27
|
stichting brein schijnt officieel geeneens een juridische basis te hebben,is in het leven geroepen door de industrie.
Soryt |
 |
|
fboss
Average Member

380 berichten |
Geplaatst - 14/03/2006 : 18:59:33
|
Hallo Allemaal;
Laten we gewoon allemaal trachtten een succes te maken van dit forum.
Daarvoor is het absoluut nodig dat iedereen de mogelijkheid moet hebben om zijn of haar eigen "ei" kwijt te kunnen.
Bij de de diverse discussie's moet zeker niet iemand (gewild of ongewild) de moraalridder willen uithangen, waardoor leden zich niet vrij of onzeker voelen over hun adviezen of hun vragen.
De MODERATOR (HENK) bepaalt wat hij uiteindelijk wel of niet toelaat. Henk, heeft ons hierover letterlijk het volgende laten weten;
"We zijn volwassen mensen en iedereen mag zeggen wat hij wil. Illegale dingen uitwisselen mag niet op dit forum, maar als het een link betreft die publiekelijk op internet staat, dan is het niet mijn verantwoordelijkheid, maar van degene die de betreffende site in beheer heeft". Dat is dan het criterium, en laat ons alleen bezig zijn met het plezierig omgaan met elkaar en de Tyros(2).
Mijn teksten in deze topic lijken wellicht hier en daar wat grimmig, maar waren eigenlijk niet zo bedoelt.
Mij staat de open vrijheid op het forum voor ogen.
Mochten er leden zijn die zich niet "lekker" hebben gevoeld bij de discussie, dan wil ik die hierbij mijn verontschuldiging aanbieden. Zeker waren mijn teksten ook niet persoonlijk bedoelt.
Laat ons er samen een gezellige en vrij forum van blijven maken. Dat zal uiteindelijk het in ieders voordeel uitwerken.
Iedereen weer de groetjes van; fboss. |
 |
|
Onderwerp  |
|
|
|