hspeulman
Starting Member
14 berichten |
Geplaatst - 28/07/2011 : 21:17:23
|
Hallo Tyros gebruikers.
Ik gebruik een Tyros 3 in combinatie met een Yamaha piano P95. Weet iemand hoe ik via midi kan instellen dat wanneer ik op de T3 een registratie heb gemaakt met een transponering deze gelijktijdig ook de transponering instelt van de P95 waarbij ik wel de eigen klant van de P95 kan bespelen. Het lukt wel indien ik de sounds van de T3 op de P95 zet, maar dat is niet feitelijk de bedoeling. Ik wil de piano sound van de P95 blijven gebruiken, maar de transponering op de P95 moet wel meegaan naar bv. -3. We hebben Transpose Receive op ON gezet, zodat de op de P95 gespeelde Tyros-klanken meetransponeren indien op de T3 getransponeerd wordt. Dat gaat dus goed.
Om de T3 de transponering van de P95 zelf te laten aansturen dacht Ruud in de richting van Transpose Transmit laten uitsturen door de T3 naar de P95 (Midi-out van de T3 --> Midi-in van de P95). Alleen die functie hebben we op de Tyros niet kunnen vinden.
Welke Midi kenner weet hierop het antwoord. Ik wil voorkomen dat ik telkens weer handmatig de P95 moet transponeren per nummer.
Dank voor het meedenken. Henk
|
|