Auteur |
Onderwerp |
|
dick47
New Member
20 berichten |
Geplaatst - 30/07/2011 : 19:02:12
|
Zowel bij mijn T1 als nu de T2 heb ik het probleem, dat als ik een standaard ritme af laat spelen met OTS, de left-toets altijd uit staat. Wat moet ik doen om deze actief te krijgen [zonder hem steeds in te moeten drukken]. Dat moet toch wel in te stellen zijn? Wie weet dit? Mvg,
Dick |
Bewerkt door dick47 op 30/07/2011 19:03:18 |
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 31/07/2011 : 09:28:03
|
Hallo Dick,
Nee, da kun je niet standaard instellen. Het zit op die manier in de OTS geprogrameerd. Je zou alle OTS's kunnen herprogrameren en weer opslaan. Dat geeft als nadeel dat je alle styles op je harddisk moet zetten en van daaruit oproepen. Dit gaat weer veel ruimte innemen. Een andere mogelijkheid is om er gewoon registrations van te maken. Je kunt dan de styles en de settings in één keer oproepen. Daar waar nodig of wenselijk kun je ook nog eens de voices aanpassen. Zo kun je voor ieder nummer een eigen registration maken. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
dick47
New Member
20 berichten |
Geplaatst - 03/08/2011 : 09:21:17
|
Hai, Zover was ik al gekomen. Ik vind het jammer dat dit niet in te stellen is, zeker voor een standaard setting. Ik maak sowieso mijn eigen instellingen en regesitraties per nummer, maar als je toch wat stijlen af wilt luisteren met OTS mis ik gewoon mijn linkerhand [voices]. Maar ieder nadeel heb z'n voordeel, niet? Bedankt voor je antwoord!
Dick |
|
|
|
Onderwerp |
|