Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Downloaden Jukebox
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

dick47
New Member

20 berichten

Geplaatst - 31/07/2011 :  11:54:53  Toon profiel  Reageer met citaat
Hai!
Een 2e vraag: is het mogelijk om de MP3-tjes gewoon te downloaden voor thuis? Wij zijn veel met de caravan weg, ook veel met de auto onderweg en dan zou ik het voor mezelf heel prettig vinden om naar deze 'maatmuziek' te luisteren. Zo kan ik me al rijdende nieuwe melodieen eigen maken. Ik snap best dat er regels voor moeten zijn en dat je aan iedereen geen MP3 gaat leveren, maar aan collega's moet dat toch mogelijk zijn?
Mvg,

Dick

theplayer
Moderator

3007 berichten

Geplaatst - 31/07/2011 :  19:50:09  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Dick,

Onder iedere titel staat:
Klik hier om direct naar deze inzending te gaan.
Als je op hier klikt heb je meteen de mogelijkheid om het nummer te downloaden of te beluisteren.
Je kunt ook vanuit de jukebox ineens alles downloaden, maar dat moet je een (betaald) account afsluiten.
Ook kun je klikken op Jukebox Tyros forum Je krijgt dan verschillende songs te zien.
Ook hier kun je weer een keuze maken.
Mogelijkheden genoeg dus.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Ga naar bovenaan de pagina

dick47
New Member

20 berichten

Geplaatst - 01/08/2011 :  08:14:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Hai,
Bedankt, maar gisteren lukte dat niet en kreeg ik steeds de betaalaccount te zien. Nu ga ik lekker een SD-kaartje maken voor onderweg.
Mvg

Dick
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000