Auteur |
Onderwerp |
|
paulmuz
Average Member
279 berichten |
Geplaatst - 12/08/2011 : 18:40:06
|
Ik heb enkele styls die niet eigen zijn aan de T4 , wanneer ik de juiste drum selecteer die ik wil , en dan opsla in mijn registraties , neemt die instelling wanneer ik deze oproep, niet altijd dezelfde drum , hoe kan ik dat vermijden ?
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 12/08/2011 : 18:48:51
|
Na het wijzigen van de style (!) moet je deze opnieuw opslaan en koppelen aan je registratie.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
paulmuz
Average Member
279 berichten |
Geplaatst - 12/08/2011 : 19:35:37
|
Frans , ik sla ze altijd op in mijn registraties , en dan save ik ze , of bedoel je dat ik de styl op zichzelf moet opslaan ? via stylcrator bewerken ? dit heb ik nog nooit gedaan. |
Bewerkt door paulmuz op 12/08/2011 19:58:54 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 12/08/2011 : 20:00:50
|
Ja. Via Style Creator. Als je de veranderingen hebt doorgevoerd moet je eerst een Execute uitvoeren, voordat je het opslaat via Save.
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 12/08/2011 20:04:04 |
|
|
paulmuz
Average Member
279 berichten |
Geplaatst - 12/08/2011 : 20:10:41
|
Dit zal ik even proberen , dit zou voor mij een opluchting zijn,zodra ik in de mogelijkheid ben om dit te doen ga ik dit uitvoeren, ik dank U beiden voor de aangeboden hulp. mvg paulmuz |
|
|
tyro
Advanced Member
1389 berichten |
Geplaatst - 13/08/2011 : 14:00:34
|
In Style creator hoef je geen execute uit te voeren om volume of voice verandering op te slaan. Wel bij pattern length / groove / dynamic / channel aanpassingen.
Als je alleen bijv. volume of voice aan wil passen in een style, style creator openen en dan opslaan. Deze instellingen kun je zelfs voor dat je style creator opent maken.
Pas op met als je een song geladen hebt en daar de SETUP execute hebt uitgevoerd. De instellingen in een song gaan voor de style. Je kan zelfs de door in songcreator > Tab chord > daar de instelingen van bijv. CH.Vol (trackvolume) aan te passen en EXPAND. zelfs de style tijdelijk aangepassen. Dit kan een vertekend beeld geven, als je in de song op stop drukt worden de (song execute instellingen weer geladen) Evenzo ook met andere instellingen zoals keyboard Voices, effect etc..
Groeten Wim
|
|
|
|
Onderwerp |
|