Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Nu al de T4 op marktplaats? Vreemd...
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  00:50:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik zie nu zojuist al 2 maal de Tyros 4 op marktplaats staan? Hoe kan dat nou? Wat is er mis mee?
Zelf beschik ik nu niet jammer genoeg over de financien om over te stappen op de Tyros 4, anders zou ik het wel weten, hoewel ik nog dik tevreden ben over mijn Tyros 3, maar dit vind ik vreemd....
Groet, Bert

Muziek is leuk, zingen op je werk totdat je weer thuis achter je Tyros 3 of 4 zit!!! Wat een verademing!
Tyros 3

Bewerkt door bertus op 25/08/2011 00:51:39

jandoets
Starting Member

10 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  06:02:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Dits is zeker vreemd, die ene die een bod van boven de **** euro vraagt kan ik nog een beetje inkomen, zouden speciale omstandigheden kunnen zijn.
Maar die andere die er **** euro vraagt, lijkt me niet helemaal kloppen, maar wat me opvalt.
Zelfs als je hem hebt geerft van je opa ben je niet slim om hem voor die prijs weg te doen, maar de aspirant kopers zijn wel slim die gaan er niet op in.
Groet, Jan

JD_RD_PEND

Edit moderator : Bedragen weggepoetst

Bewerkt door T-Rossie op 25/08/2011 12:55:13
Ga naar bovenaan de pagina

Rene
Senior Member

717 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  13:05:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Geldproblemen?????????

Rene

Ik heb 'm......de Tyros 4
Samson resolv 65A monitorset, db Technologies

Whisky Info Plus
New Member

20 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  13:23:21  Toon profiel  Reageer met citaat
Heb de goedkoopste van de advertenties een mail gestuurd. Omdat het onlogisch goedkoop is. Heb zelf sinds december de T4 en hoef geen tweede. Blijkt/lijkt om buitelandse import te gaan, krijg ik de indruk. Volgens mij niet 1 exemplaar, maar een handeltje?
Vertrouwen doe ik het niet. Ik schreef dat ik hem zaterdag wil komen halen, "boter bij de vis" in contanten. Krijg ik een mail terug:

Hallo,
Bedankt voor je mail, Het item is gloednieuw in de doos, is compleet met accessoires met een jaar internationale garantie en 14 dagen bedrijf Return Policy.
De post kosten ...... 1000,00 Euro inclusief de kosten voor levering.
Scheepvaart in het buitenland.
Levertijd: binnen 3 werkdagen Ik wacht op uw snelle reactie.
Dank.

Lijkt jullie dit zuivere koffie? Oostendorpers hier een mening over? Ik ga er in ieder geval niet verder op in. Voor argumenten als geldgebrek of overlijden van iemand vertrouw ik een lage prijs nog wel. Dit durf ik niet aan, want i.p.v. "boter bij de vis" en op mijn vraag om hem af te halen in Breda, krijg ik bovenstaande antwoord. En ik ga dus echt geen geld vooraf overmaken aan zoiets vaags.

Whisky Info Plus
New Member

20 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  13:47:06  Toon profiel  Reageer met citaat
Ah, een EDIT op mijn vorige post.
Advertentie is dus niet Breda, zoals Marktplaats als locatie laat weten.
"Meneer" is gevestigd in het Verenigd Koninkrijk en wil wel werken via een escrow servie, zie onderstaand e-mail.

Ik ben gevestigd in het Verenigd Koninkrijk.

Accepteert u escrow voor betaling en levering? Ze werken als volgt:
1. we het eens over de transactie details - prijs, levertijd etc. ..
2. Ik stuur het pakket met behulp van de escrow-bedrijf
3. ze u op de hoogte van het pakket ontvangen en sturen u betalingsinstructies
4. stuurt u de betaling
5. ze controleren de betaling en levert het pakket
6. u controleren of de inhoud van het pakket en als het is zoals beschreven het bedrijf brengt de betaling of retourneert de betaling aan u als het product niet zoals beschreven.
Als u akkoord met de transactie stuur me dan uw naam en adres voor de verzending en het escrow transactie. U ontvangt een tracking nummer voor uw pakket.

Nu ben ik lid van de Engelse Yamaha Club en daarin staan de T4's voor ongeveer dezelfde prijzen als de winkelprijzen in Nederland. Ik vertrouw het nog steeds niet. Zo'n prijs voor een nieuwe T4, inclusief L-7S standaard en TRS-MS04 speakers, inclusief verzending naar Nederland?

Soneg
Advanced Member

1617 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  14:14:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Overduidelijk oplichters,dat er nog mensen op reageren snap ik niet.

Soryt

Theo T3
Junior Member

97 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  14:21:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Niet op ingaan dit zijn oplichters heb t zelf al eens ondervonden met een Tyros1.
Eerst geld overmaken naar western union bank.(daar zou het geld 2 weken worden vastgezet voor dat t naar de verkoper gaat).

Dan wordt het product verscheept en geleverd je mag het 2 weken uitproberen en bevalt t niet kan je het terug sturen en krijg je geld terug.

Ik was er bijna ingestonken omdat het best betrouwbaar over kwam om eerst je geld vast te zetten bij een bank.
Maar toch ergens klopte er iets niet een Tyros1 lag toen kwa prijs het dubbele dan wat ik er voor moest betalen.

Ik weer mailen met die zogenaamde en gevraagd of het ook aan de deur afgehandeld kon worden.(rembours).

Nee dat kon niet hij bleef dringen om geld naar de western union bank over te maken en dan kwam het goed.

En hij gaf me een link naar een website(een soort pakketdienst) zo dat ik kon zien dat het allemaal klopte.
En de site zag er ook zeer gelikt uit en alles klopte als een bus.
Zo was ik al 4 dagen aan het leuren,en in die tijd had die Tyros al lang aan 1000 andere verkocht kunnen worden.
dus daar knelde de schoen al.

Heb dat zogenaamde bedrijf gegoogled en wat denk je (STOND BOVENAAN IN DE LIJST BIJ OPLICHTERS.NL)weet alleen de naam niet meer maar zal er niet toe doen want dat veranderde met de week schijnbaar.
Dat zijn oplichters van de bovenste plank die precies het wegje weten te bewandelen op het internet.

Tja en dan toch maar gegaan voor nieuwe Tyros2 beurs leeg dat wel maar wel waar voor je geld en gelukkig geen tranen.
maar velen zijn er wel zo ingestonken.
Erg hoe dit soort boeven mensen hun zuurverdiende spaarcentjes proberen te stelen.

dus mensen zoals al in meerdere postings wordt aangegeven laat je niet foppen door dit soort aanbiedingen want ergens in je achterhoofd moet je weten een Tyros4 xxl notabene voor dat bedrag kan gewoon niet.

grtzz Theo

Sluit venster

Bewerkt door Theo T3 op 25/08/2011 14:30:17

Whisky Info Plus
New Member

20 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  15:10:22  Toon profiel  Reageer met citaat
@ Theo T3.
Bedankt voor je voorbeeld. Zoals ik in mijn eerste post al schreef, ga ik er niet op in en is er "no way" dat ik vooraf geld overmaak. Ik wilde alleen eens kijken wat voor vlees er in die kuip zit.

Laat het een waarschuwing zijn voor de meer goedgelovigen.

fransonline
Senior Member

695 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  17:33:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van fransonline  Reageer met citaat
Motto: Als iets té mooi (goedkoop) is om waar te zijn, moet je er niet intrappen.
Zéker niet via Marktplaats als het om (toch nog) zo'n groot bedrag gaat.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl

bertus
Senior Member

916 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  18:31:55  Toon profiel  Reageer met citaat
Wilde toch even weten hoe het zat, ik vertrouwde het ook al niet. Dit is te "mooi" om waar te zijn.
Zo zie je maar weer, ga naar Oostendorp, daar is het vertrouwt en o ja, ik heb geen aandelen daar!
Een gewaarschuwt mens telt voor twee.

Groet, Bert

Muziek is leuk, zingen op je werk totdat je weer thuis achter je Tyros 3 of 4 zit!!! Wat een verademing!
Tyros 3

F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  19:59:37  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jandoets

Dits is zeker vreemd, die ene die een bod van boven de **** euro vraagt kan ik nog een beetje inkomen, zouden speciale omstandigheden kunnen zijn.
Maar die andere die er **** euro vraagt, lijkt me niet helemaal kloppen, maar wat me opvalt.
Zelfs als je hem hebt geerft van je opa ben je niet slim om hem voor die prijs weg te doen, maar de aspirant kopers zijn wel slim die gaan er niet op in.
Groet, Jan

JD_RD_PEND

Edit moderator : Bedragen weggepoetst

Moderator

Wat heeft het nu voor zin om bij openbare advertentie's (marktplaats in dit geval) de bedragen weg te halen, ze zijn voor iedereen toegangkelijk, en er word geen afbreuk gedaan naar b.v. Oostendorp of een ander.
Het is een vrije meningsuiting van een forumlid, zonder kwaaie bedoelingen.
Gaat dit nu niet een beetje erg ver ??????

Grt.
Frans
T3-xxl
Bose L1 compact

Bewerkt door F.van Holten op 29/08/2011 11:04:28

New in town
Senior Member

932 berichten

Geplaatst - 25/08/2011 :  21:55:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Eens met Frans...

Een beetje te alert.

En wat mij betreft onnodig.

Groet,
Piet

Tyros 4 en Korg M3

Whisky Info Plus
New Member

20 berichten

Geplaatst - 26/08/2011 :  07:51:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Voor de volledigheid: ik heb melding gemaakt bij Marktplaats en deze bewuste advertentie als verdacht opgegeven. Het hele escrow-verhaal wordt vaker gebruikt door dergelijke lieden.
Die advertentie is beslist geen zuivere koffie.

Voor een vertrouwde deal voor een keyboard houd ik het wel op Oostendorp (en de koffie is daar wél zuiver).

Dick
Average Member

218 berichten

Geplaatst - 26/08/2011 :  16:28:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Dick  Reageer met citaat
En...wat ook belangrijk is, de koffie is er ook nog lekker !!!

Groetjes, Dick
www.dickvisker.nl
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000