Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 style en harmonie
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Piso
Junior Member

73 berichten

Geplaatst - 19/09/2011 :  14:41:11  Toon profiel  Reageer met citaat
Bij sommige styles klinkt bijv. een bas te hard, deze wil ik zachter zetten. Ik weet hoe ik naar de bas van de style moet gaan maar ik ben er nog niet achter hoe ik hem dan zachter kan zetten.
Voorts zit ik met het "probleem" dat veel styles de harmonie knop aangaat, ik heb bij freeze al aangevinkt, maar dat helpt niet.
Bij harmonie heb ik hem op fullcord staan maar vaak klinkt dat niet en wil ik niet als standaard hebben ingesteld, hoe kan ik dit aanpassen.

Bijv. dank.

Met vrgr.

T.F. Piso

Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten

Geplaatst - 19/09/2011 :  16:26:05  Toon profiel  Klik om Tyr0s_Fre4ks MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hoi Piso,

Je kunt de bas van een style aanpassen in de Mixing Console. Druk tweemaal op de Mixing Console knop om bij de Style-part te komen.
Daar kun je op het 3e kanaal het volume van de bas aanpassen.

De harmonie die inschakelt komt waarschijnlijk door het gebruik van OTS. Sommige OTS instellingen zijn voorgeprogrammeerd inclusief harmonie.
Je zal dit handmatig moeten uitzetten, of registraties aanmaken waarbij je zelf de harmonie uitgeschakeld hebt.

Groet,
Martijn

Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000