Auteur |
Onderwerp |
superwilbil
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 17/10/2011 : 18:59:05
|
beste mensen,
allereerst: hallo allemaal, ik ben nieuw,
ik ben aan het overwegen om een tyros 2 of een tyros 3 te gaan kopen. zijn er hier mensen die met beidde bekend zijn en zeggen: je moet voor een tyros 3 gaan, of die zeggen, het verschil met tyros 2 is zo klein dat je daar ook prima mee uit de voeten kan?
ik wil hem gebruiken voor thuis gebruik. ik moet het hele toestel nog leren want ben er nog niet bekend mee. wel speel ik al 18 jaar toetsen (keyboard, piano en orgel)
ik hoop dat jullie me wat wijzer kunnen maken wat mijn keuze kan vermakkelijken. alvast mijn hartelijke dank voor jullie tijd en moeite,
m.v.g.
Willem |
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 17/10/2011 : 19:59:58
|
Iets wat nieuwer is hoeft niet altijd beter te zijn, het kan wel uitgebreider zijn anders zou het niet op de markt komen. Zelf heb ik al 2 jaar de Tyros 3 en vind het een heerlijk keyboard, kort daarop kwam de Tyros 4 uit maar financieel te hoog gegrepen voor mij toen, al heeft die toch ook veel nieuwe dingen aan boord vergeleken met de Tyros 3. Het is maar net wat je ervoor over hebt en wat bruintje kan trekken!
Groet, Bert
Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
|
|
superwilbil
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 18/10/2011 : 08:24:52
|
beste Bert,
bedankt voor uw reactie, ik ga binnenkort langs de winkel om live even duidelijk de verschillen te horen tussen de 2 en de 3. ik heb er al een hoop over gelezen op internet en gehoord op youtube, en daarbij neig ik toch wel naar de 3 (al ik daar wel nog iets langer voor moet sparen) maar ik was benieuwd wat de gebruikers ervan zeggen, die kunnen het beste antwoorden aangezien ze beidde in bezit hebben (gehad),
m.v.g.
Willem |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 18/10/2011 : 10:11:56
|
Hallo, dan denk ik dat het de 3 gaat worden, informeer bij Oostendorp voor een 2e hands, zover ik dacht ook met garantie en een schappelijke prijs! Sinds de 4 er is zijn er een hoop ingeruild daar...
Groet, Bert
|
|
superwilbil
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 18/10/2011 : 10:50:17
|
ja, ik had al contact gehad met Oostendorp, daar kost de tyros 3 xl (dus zonder standaard) me ****euro. op internet staan ze ook, dit zijn dan de xxl versies voor ong. **** euro. daar zit dan echter geen garantie op,
m.v.g.
Willem ***bedragen verwijderd door moderator**** |
Bewerkt door Ruud op 18/10/2011 11:27:17 |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 18/10/2011 : 14:10:00
|
Dan is de keus makkelijk lijkt mij...
Groet, Bert
|
|
superwilbil
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 18/10/2011 : 17:34:39
|
oeps
sorry voor de prijs vermelding!!!
|
|
|
superwilbil
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 18/10/2011 : 18:39:02
|
beste Bert,
net weer contact gehad met Oostendorp, het lijkt erop dat ik een tyros 3 ga kopen nu kijken of ik nog kan slapen tot de dag dat ik ga halen!!! in iedergeval bedankt voor het meedenken
gr,
Willem |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 20/10/2011 : 09:39:19
|
Hoi,
Je zult zeker geen spijt krijgen van een Tyros 3. Geweldig apparaat met oneindig veel mogelijkheden.
SUCCES.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:tognog-music.nl |
|
|
superwilbil
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 20/10/2011 : 11:42:24
|
beste Hans,
als het goed is ga ik hem volgende week halen. uiteraard zal ik mijn bevindingen nog met jullie delen. vind het zowiezo erg leuk dat je zo met mede muziekgenoten dingen kan delen. heb altijd wel in een band van de kerk gezeten maar was daar de enige toetsennist dus dan deel je wel muziek maar niet de passie voor hetzelfde instrument. en met vragen over de inhoud van je instrument kon je ook niet bij elkaar terecht, hier dus wel. echt fantastisch
gr,
Willem
music is my live |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 20/10/2011 : 20:00:10
|
Succes met de de nieuwe telg! Zorg dat je je nachtrust niet vergeet! Je blijft ermee bezig.
Groet, Bert
|
|
superwilbil
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 21/10/2011 : 12:09:20
|
hahaha, ja vertel mij wat! ik sta ermee op en ga ermee slapen, maar dat is gewoon genieten. voorpret is soms even fijn als het werkelijk doen van dat gene
woensdag wordt de dag
m.v.g.
Willem
music is my live |
|
|
superwilbil
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 22/10/2011 : 00:35:02
|
eeehhhh, correctie,
vandaag is de dag
music is my live |
|
|
Ronny
Average Member
375 berichten |
Geplaatst - 22/10/2011 : 08:03:50
|
WILLEM?
IK WENS JE HEEL VEEL SUCCES MET JE TYROS 3!!!!
Ik speel zelf op dit instrument sinds 2 jaar en het is een ongeloofelijke machine
Groeten, Ronny |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 22/10/2011 : 18:59:30
|
Die zien we hier verlopig niet aangezien zijn laatste bericht, het ga je goed ha, ha!
Groet, Bert
Bewerkt door bertus op 22/10/2011 18:59:51 |
|
|
superwilbil
New Member
39 berichten |
Geplaatst - 26/10/2011 : 06:35:36
|
beste mensen,
ik ben even sinds zaterdag afwezig geweest. had even een rit tichting zwolle gepland om een leuk speeltje te halen. en wat een leuk speeltje, wat heb ik al die tijd gemist zeg. inmiddels is het woensdag en heb ik een enorm slaapgebrek, want ben niet meer achter mijn tyros 3 weg te slaan. ik wil de mensen bedanken die hebben meegedacht, echt een fantastische keuze geweest. morgen heb ik vrij genomen, dan ga ik de gehele dag met mijn nieuwe aanwinst de dvd`s bekijken die erbij zaten. heb een hoop te leren wat er allemaal mee kan. ik hoop nog een hoop muziekaal muziekgenot met jullie te mogen delen!!!!
m.v.g.
Willem
music is my live |
|
|
Onderwerp |
|