Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 stick laden met wave files
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

soundman40
New Member

41 berichten

Geplaatst - 20/03/2006 :  16:16:49  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundman40  Reageer met citaat
Hallo "tyros players.

Ik heb via het importeren met behulp van de stick,in het Wave programma een 40 tal muziek files staan. De muziek krijg ik nu wel geconverteerd in itunes op de stick, maar het invoeren op de T2 lukt mij niet meer. Ik heb de stick geformateerd en opnieuw div. malen geladen, maar bij het importeren krijg ik een blanco site op de T2, dus geen titel(s) om te importeren.Songs wel op stick, ook afspeelbaar, maar het invoeren op de t2 gaat niet. Wie heeft hier ervaring mee??

groeten Joop Janse

Player
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 20/03/2006 :  17:36:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Joop,

Er zijn redelijk wat mensen die problemen hebben met de diverse sticks, maar wellicht helpt onderstaande,
Haal de files op de PC van je stick, en formateer de stick op FAT-32
en zet de files weer terug vervolgens even weer proberen.

Trouwens, je probeert je files wel te laden met de optie "wave-import"?? als je het op een andere manier probeert te kopiëren ziet de T2 je files niet. (Zijn het nog wel *.WAV's?)

Succes, Mark

Bewerkt door Player op 20/03/2006 17:37:35
Ga naar bovenaan de pagina

inton
New Member

20 berichten

Geplaatst - 22/03/2006 :  06:45:33  Toon profiel  Klik om intons MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hallo Tyros Fans

Beste Joop Janse

Zoals "Player"(Mark) reeds vermeld heeft moet je dus de bestanden importeren, neem aan dat je dit ook geprobeerd hebt.
Heb ook Mp3 bestanden geconverteerd naar .Wav en bij het importeren werden de bestanden niet herkend, dus blanco map.
Oorzaak bij mij was dat de naam voor de extentie (?.Wav) niet goed was. Of de naam was te lang of er stonden tekens in die door de Tyros 2 niet herkend werden.
In ieder geval heb ik de bestanden gerenamed in bijv. accapella.wav en toen kon ik wel importeren.
Misschien heb je hier iets aan, het is in ieder geval een tip.

Mvgr.Tonnie van Eldik

soundman40
New Member

41 berichten

Geplaatst - 24/03/2006 :  09:57:48  Toon profiel  Bezoek de homepagina van soundman40  Reageer met citaat
Hallo Tonnie,

Even een reactie op je mailtje. Ik exporteer het betreffende nummer, en voordat het converteren naar de stick begint,staat bij mij apply eq fx aangevinkt, en metanormalize. Hij converteert, daarna staat die op de stick is afspeelbaar op de stick, maar het invoeren lukt mij niet.De T2 pakt hem niet bij het importeren. Wil je mij even uitleggen, wat jij gedaan hebt in de t2 om het importeren mogelijk te maken,?

vr. gr, joop

inton
New Member

20 berichten

Geplaatst - 24/03/2006 :  15:11:15  Toon profiel  Klik om intons MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Hallo Joop

Wat ik gedaan heb is het volgende,
Ik heb een mp3 bestand geconverteerd met het programma dBpowerAMP Music Converter naar de HD.
Daarna sleep ik het naar mijn UsbStick en plaatst deze in de T-2.
Hierna ga ik naar de hardiskrecorder en druk op Select.
Wanneer WaveImport er niet bij staat druk je op ChangeMenu.
Kies nu je Usb1 en zoek je Wavbestand op en selecteer deze, kies WaveImport, als het goed is wordt dit bestand geimporteerd.
Afhankelijk van de grootte kan dit even duren.
Hoop dat het nu wel gaat lukken, mocht het niet lukken dan moet je het me even laten weten dan kan ik je eventueel een geconverteerd bestandje sturen om deze te testen.
Eventueel kun je me ook rechtstreek mailen nadat je weer een reactie op dit forum hebt geplaatst. (intonweb@xs4all.nl)

Mvgr.Tonnie
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000