| Auteur |
Onderwerp  |
|
micdo
Senior Member

527 berichten |
Geplaatst - 06/12/2011 : 18:44:18
|
Ik ben erg geïntereseerd in het het onderwerk styles bewerken maken. Mischien kan er aan dit onderwerp aandacht geschonken worden.
Behalve via de tyros, kan dat ook met de pc enz.
|
 |
|
|
burago
Junior Member

62 berichten |
Geplaatst - 08/12/2011 : 11:34:32
|
Hoe kun je bepaalde onderdelen van een style kopiëren naar een andere style om zo een eigen gemaakte style te creëren? Bv van style 1 het gedeelte chd1 of drum gedeelte kopiëren naar style 2.
|
 |
|
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 08/12/2011 : 14:52:02
|
Hallo, ook ik ben van de partij, eindelijk een keer! Nooit kon ik vrij krijgen van mijn werk en nu is het dan toch gelukt.Tja, de tram moet ook rijden.. Heb toch ook een aantal onderwerpen waar wellicht aandacht aan besteed zou kunnen worden, ik weet dat sommige ervan in het forum staan maar eens zien in de pratijk lijkt mij ook een goede zaak, hier zijn ze:
1. Een logische uitleg en functie van het User geheugen. 2. Sommige voices moeten op een bepaalde plaats in de library staan anders werken de multipads niet, hoe doe je dat en gelijk saven. Ben dat iedere keer weer kwijt. 3. Back-up maken van de harde schijf. 4. Opnemen op verschillende sporen en samenvoegen. 5. De knop User drive en file acces. 6. Het leuk én leerzaam leren omgaan met midifiles.
En misschien zijn er nog meer waar je straks opkomt... Het zijn toch wat vragen geworden een hoop daar toch weer wat wijzer van te worden, tot Zaterdag!
Groet, Bert
Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
Bewerkt door bertus op 08/12/2011 14:59:20 |
 |
|
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 09/12/2011 : 09:08:00
|
Beste mensen,
Hartelijk dank voor het inzenden van de vragen en onderwerpen voor het forumtreffen. We hebben nu genoeg vragen en zullen er zoveel mogelijk van behandelen.
Wie heeft zich al aangemeld om een nummer ten gehore te brengen?
Tot morgen.
Groet, Ruud |
Bewerkt door theplayer op 09/12/2011 13:12:09 |
 |
|
|
JanBos
Junior Member

99 berichten |
Geplaatst - 09/12/2011 : 16:09:16
|
Aangezien ik niet in staat ben om er fysiek aanwezig te zijn, zou ik het op prijs stellen als de besproken items en de oplossingen ook als een te downloaden bestand zullen komen.
Bijvoorbaat dank
Alle registers openen voor muziek. |
 |
|
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 10/12/2011 : 08:59:56
|
Nou, vandaag is de dag!
Ik hoop velen van jullie te zien tijdens de Oostendorp Tyros Dag en het forumtreffen 2011.
Tot straks.
Groet, Ruud |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 10/12/2011 : 09:41:35
|
Hoi,
Gaat mij net zo. Ik heb alles al in de auto zitten, dus ik ben er klaar voor. Tot straks allemaal. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 10/12/2011 : 10:15:15
|
Kom eraan hoor! kan niet wachten!!! Tot straks!
Groet, Bert
Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
 |
|
|
micdo
Senior Member

527 berichten |
Geplaatst - 10/12/2011 : 10:29:26
|
Hier in zeeland schijnt de zon, nof even een bakkie en dan op naar wezep. Tot straks
Groeten Michel |
 |
|
|
superwilbil
New Member

39 berichten |
Geplaatst - 10/12/2011 : 14:55:43
|
beste mensen,
hoop dat jullie een leerzame en mooie dag met elkaar hebben gehad. ik wilde ook nog even vragen ofdat er een soort verslag komt van wat er behandeld is, dan kan ik een beetje zien wat ik gemist heb en er toch nog wat van leren.
m.v.g.
Wilem
music is my live |
 |
|
|
Soneg
Advanced Member

1660 berichten |
Geplaatst - 10/12/2011 : 22:44:06
|
Net thuis van een enorm gezellige dag  Bij deze bedank ik de hele organisatie van het geheel .
Soryt |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 10/12/2011 : 23:17:52
|
Hallo,
Ook ik ben net thuis van een naar mijn idee geslaagde dag. Dank aan Henk Oostendorp die deze dag mogelijk heeft gemaakt. Voor hen die niet aanwezig konden zijn, een paar foto's om een idee te krijgen.

Kortom, een dag voor herhaling vatbaar. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
Bewerkt door theplayer op 10/12/2011 23:20:34 |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3297 berichten |
Geplaatst - 11/12/2011 : 00:01:13
|
Er is vanavond al wat uitgelegd over de microfoon instellingen en dat ging mogelijk voor sommigen wat te snel. Om het nog eens rustig door te lezen kunnen jullie een Word bestand downloaden via de onderstaande link http://www.yousendit.com/download/T2dlT213NDRTRTVYd3NUQw
Hopelijk verduidelijkt het iets over de werking van o.a. de compressor en kan een ieder zo de instellingen optimaal maken.
Roel |
 |
|
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 11/12/2011 : 00:23:41
|
Net thuis en terugkijkend op deze dag was het fijn om met een enthousiaste groep tyrossers de onderwerpen te behandelen. 125 personen is toch een goede opkomst te noemen. De foto's van Frans spreken voor zich. Het was best veel werk in de voorbereiding, maar dubbel en dwars waard. Zeker voor herhaling vatbaar en wie weet kunnen we er een jaarlijks terugkerend evenement van maken.
Ook ik wil graag Henk Oostendorp en zijn team bedanken voor het mogelijk maken van deze onvergetelijke dag.
Van degene die niet aawezig konden zijn vraag ik begrip dat er geen inhoudelijk verslag van de behandelde onderwerpen op het forum worden geplaatst. Het zou teveel tijd vergen om de dag van 14.00u - 21.00u in een bestand te verwerken.
Morgen mijn setup maar weer opbouwen. Graag tot een volgende keer.
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 11/12/2011 00:42:28 |
 |
|
|
micdo
Senior Member

527 berichten |
Geplaatst - 11/12/2011 : 12:41:41
|
Nog steeds aan het nagenieten van gisteren. Het was een dag waar ik met veel plezier aan terug denk. Een ieder van de organisatie bedankt voor jullie inzet en moeite.
Nu ga ik aan de slag met het tyros 4 praxis boek.. Iederen veel speel plezier toegewenst |
 |
|
Onderwerp  |
|