Auteur |
Onderwerp  |
|
Jacky-D
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 20/03/2006 : 21:17:07
|
Hallo alle lezers.
Heb even een vraagje over Players Paradise. Heeft iemand al geprobeerd om songs van PP te beluisteren via zijn T2?
Krijg steeds een foutmelding als ik een song wil beluisteren of downloaden. Heb mij aangemeld bij PP en IDC natuurlijk en dat loopt allemaal prima.
Greedz JD.
|
|
marclinssen
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 21/03/2006 : 15:12:47
|
Hallo JD,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Het zal dus wel niet aan onze T2 liggen of aan de netwerkverbinding.
Groeten,
Marc |
 |
|
Jacky-D
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 21/03/2006 : 17:53:12
|
Hoi Marc, Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben met het probleem. Was al bang dat ik weer wat unieks had. Fa. Oostendorp zou het ook nog doorgeven aan iemand bij Yamaha. Hopenlijk hebben we snel een oplossing. Bedankt voor je reactie.
Groeten, Jack. |
 |
|
Jacky-D
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 21/03/2006 : 19:25:41
|
Hoi Marc,
Reeds een berichtje ontvangen van Yamaha. Ze erkennen het probleem. Zie onderstaand bericht.
Jack.
Dear Customer,
We have identified a major problem with the Player's Paradise system that is causing this problem. Unfortunately this problem is not able to be resolved right away. Our team is working on it and it will hopefully be repaired within upcoming weeks. We apologize for the inconvenience. Please check back in the near future to see if the problem has been fixed.
Sincerely, Brian Yamaha Music Interactive, Inc. Customer Support Team
|
 |
|
marclinssen
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 28/03/2006 : 17:34:56
|
Hoi Jacky,
Dan moeten we het maar even afwachten.
Groeten,