Beste mensen, ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, maar ik had van Marco Riedijk hier op het forum, toch wel een kleine toelichting gezien inverband met zijn vertrek bij Korg, zeer spijtig Marco.
Soms lopen dingen niet zoals het zou moeten gaan. Ik had het ook graag anders gezien. U moet dan ook weten dat dit niet zomaar is gegaan. Ik hoop dat u ook begrijpt dat ik nu eenmaal niet alles kan vertellen. Laat ik in ieder geval zeggen dat het niet aan mij heeft gelegen. De inzet en liefde voor dit vak is er zeker en ik heb dit zeker nooit gewild en ik ging er 120% voor. Ik vind het dan ook niet erg als ik jullie een keertje uit de brand kan helpen met evt bedienings problemen. Ik zeg dan ook dat je nooit weet hoe een koe een haas vangt en misschien zien we elkaar ergens weer....
Hallo Marco hartelijke dank voor je antwoord, het is mij geheel duidelijk. Ik wens je dan ook veel suc6 in de toekomt wat je ook gaat doen [ wie weet straks weer achter de Tyros5??? we zien wel, in ieder geval Marco prettige feestdagen de komende tijd en hopelijk tot ziens waar dan ook. ]