Auteur |
Onderwerp |
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 11/12/2011 : 17:07:42
|
Hallo Ruud Was zaterdag 10 december 2011 op de Tyros dag wat was het gezellig.Ik zag jullie het uitleggen van je Tyros naar je computer,dit deden jullie via deze computer en dan naar de hardeschijf van de tyros,en daar weer een mapje aan te kliken om deze eventueel te wissen of te verplaatsen. Zoals jullie het doen kunje elke keer van mapje naar mapje(erg lastig). Ik heb een programma wincommander genoemt en daar kun je twee schijven tegelijk zien (Computer en Tyros)of (Computer en Stik) of (Stik en Tyros )en dan kun je zo van de een naar de andere de gegevens over zetten. Bevoorbeeld Styles in het mapje styles van de hardeschijf van je tyros zetten is geen probleem,en ook weer eraf halen is zo gedaan. Ik gebruik het al jaren en het gaat perfect. En als jullie het programma ook wil hebben kan ik hem eventueel bij oostendorp op de site zetten.
M.V.G. Tyros3frans
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 11/12/2011 : 17:29:13
|
Hallo Frans,
Welkom op het forum. Het programma Wincommander ken ik en dat kun je zoals je schrijft ook hiervoor gebruiken. Persoonlijk kies ik ervoor om op de computer zowel de map op de computer en de HD van de Tyros te openen. Beide geopende vensters plaats ik dan naast elkaar op het beeldscherm.
Maar zoals gezegd, Wincommander is een handige tool.
Groet, Ruud |
|
|
theplayer
Moderator
3015 berichten |
Geplaatst - 11/12/2011 : 17:34:41
|
Hallo Frans,
Omdat niet iedereen TotalCommander bezit, heb ik gekozen voor windows verkenner. Dit is een standaard programma dat iedereen heeft. Total Commander is geen 'Free' programma, maar Shareware. Dat wil dus zeggen dat je er na een proefperiode voor moet betalen. Daarom mijn keuze voor Verkenner. Dat heeft iedereen. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
Samtyros
New Member
28 berichten |
Geplaatst - 11/12/2011 : 19:42:17
|
Hoi allemaal,
Ik gebruik al heel lang het programma: "freecommander", Dit is wel vrij te gebruiken.
Pieter |
|
|
|
Onderwerp |
|