Auteur |
Onderwerp |
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 13/01/2012 : 11:36:02
|
Wie heeft hem al gezien de nieuwe tyros 5. Kijk op you-tube en type daar tyros 5 in en je ziet een zwarte tyros 5. FEEK of ECHT.
Groetjes tyros3frans |
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 13/01/2012 : 18:53:24
|
Pfffffffffffff. Het is begonnen . . . . .
Soryt :-)
|
|
|
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 13/01/2012 : 20:00:38
|
Wel leuk gemaakt, maar staat er al heel lang op, het is een filmje van Sept.2011
Grt. Frans T3-XXL-Bose L1 compact |
Bewerkt door F.van Holten op 13/01/2012 20:05:50 |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 13/01/2012 : 20:58:29
|
Bij mij niet hoor Soryt,
Al zou er morgen al een nieuwe T5 uitkomen, dan nog zou ik het niet doen. Hoe mooi de gelikte filmpjes ook zullen klinken en uitzien. Die Tyros 4 gaat bij mij echt nog lang niet de deur uit. Dit ook onder het motto van. Het moet toch ook een keer genoeg zijn. Ik zit trouwens tegenwoordig veel meer geluiden te tweaken achter de Kronos, dan te spelen op de Tyros 4. Maar straks, (het duurt nog wel een poosje voor ik de geluiden van de Kronos klaar heb), wordt alles midi gekoppeld. Dat gaat namelijk deze keer wèl goed werken. Bij de M3 synth, lukte het niet goed, zoals ik het wilde. Dat kwam denk ik, door een beperking in de M3. Maar met de hulp van een heel sympathiek forumlid, die zelfs bij me thuis is geweest, en die er heel veel van af weet, gaat straks het midi spelen op de Kronos echt lukken. En daar ben ik echt enthousiast over.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
Muziek maken en geluiden creëren is prachtig om te doen... Het is als het ware "schilderen" op de stilte.
|
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 13/01/2012 : 21:23:41
|
Mijn Pfff is meer van "tjonge jonge is er nou echt niets meer te melden dan deze onzin.
Wel blijf ik natuurlijk de echt serieuze ontwikkelingen met belangstelling volgen. Ik hoop niet dat met eindeloos gespeculeer over een nieuwe tyros dit forum gevuld wordt.
Let wel, dit is mijn "persoonlijke" mening.
Soryt |
|
|
Wouter1972
Average Member
293 berichten |
Geplaatst - 13/01/2012 : 21:56:16
|
Het youtube foto'tje laat een fantasievolle voorstelling van een opvolger van de tyros4 zien...niets meer en niets minder. Neemt niet weg dat er tussen de tyros 3 en tyros 4 twee jaar tijd zat om uit te brengen...Ik vind de ontwikkelingen in techniek heel erg interessant om te volgen maar behoor niet tot de club die het meteen moet aanschaffen. |
|
|
Dennis
Starting Member
12 berichten |
Geplaatst - 13/01/2012 : 22:57:01
|
Ik heb begrepen dat de tyros 4 de laatste in de tyros serie zal zijn en dat er geen opvolger op dit platform meer zal komen. Uiteraard komt er wel weer een uniek topmodel, maar ze beginnen weer met iets nieuws.
Groeten, Dennis |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 14/01/2012 : 10:34:50
|
Wat mij betreft mag dit topic op slot.
Rene.
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 14/01/2012 : 13:14:00
|
Ze zeiden bij de Tyros2 al dat het de laatste zou zijn. Zolang het verkoopt zullen ze gemaakt worden. En een opvolger komt er sowieso, al dan niet onder de noemer Tyros
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
Wouter1972
Average Member
293 berichten |
Geplaatst - 14/01/2012 : 13:19:10
|
Ik vind niet dat het topic op slot hoeft maar verplaatst kan worden naar de categorie overige onderwerpen. Je hoeft er zelf niet aan deel te nemen maar er kan een behoefte bestaan bij anderen om erover door te praten/filosoferen. Waarom je eraan storen? |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 14/01/2012 : 13:54:10
|
Ik ben het met Wouter eens.
Daar hoeft niemand zich verder druk over te maken. Je leest het als je er in geïnteresseerd bent, en laat het links liggen als je daar geen zin in hebt. Het is per slot van rekening voor een groot gedeelte een Tyros-forum, en dan is het in mijn optiek logisch, als je na een bepaalde periode toch weer dit soort berichtgeving krijgt. Dat was met de Tyros 4 ook, en dat zal met de eventuele Tyros 5 waarschijnlijk niet anders zijn. Maar laat iedereen hier wèl vrij in. En dit topic op slot doen, heeft helemaal weinig zin. Daar blijft men toch wel mee komen, als er nieuwe geruchten hierover zijn. Ondanks dat ik de vorige Tyros 4 opvolger-discussie alleen maar passief meegelezen heb, en daarin niet actief hebt gepost. Hebben deze posts er mij wèl toe gebracht, al na een half jaar mijn Tyros 3 weer in te ruilen. Het was namelijk al vrij snel, dat ik bepaalde zaken niet prettig vond in de Tyros 3, en dus al snel lekker gemaakt werd met de Tyros 4. Dat speelt nu echter in het geheel niet bij deze Tyros 4. Ik vind dit een prachtkeyboard, en heb totaal geen behoefte om al na zo'n korte tijd zo'n mooie machine weer in te ruilen. Dus kom maar op met die teasers, geruchten, bouwtekeningen foto's en spannende verhalen... Ik vind ze wel leuk om te lezen, maar in eerste instantie behoor ik nog niet tot de doelgroep. :-)
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
Muziek maken en geluiden creëren is prachtig om te doen... Het is als het ware "schilderen" op de stilte.
|
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 14/01/2012 : 14:41:51
|
Mooi gesproken Piet... Zal ik dan maar even voor gaan? Wordt vervolgd op Overige onderwerpen C ya!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 14/01/2012 : 15:04:23
|
Dank je wel Heiko.
Wat mij betreft is dit inderdaad wel een goed moment, om dit topic in overige onderwerpen, voort te zetten. Ik lees de posts wel wederom gezellig weer mee. Je moet toch een beetje blij blijven... ;-)
Groet, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos
|
|
|
theplayer
Moderator
3014 berichten |
Geplaatst - 14/01/2012 : 15:36:29
|
Oke,
Om te voorkomen dat we dadelijk toch hier én op Overige Onderwerpen moeten kijken, doe ik deze op slot. Verder dus in Overige Onderwerpen.
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
|
Onderwerp |
|