hallo mede tyros gebruikers ik heb een probleem met m'n tyros2. ik krijg met geen mogelijkheid nog styles op mijn usbstick dus kopieren van af de interne harde schijf naar de usb stick wil niet meer krijg een melding van: stop memory full. dit heb ik sinds vanmiddag gisteren was alles nog goed . het rare is de usb stick is te formateren vanuit de tyros ,zet ik met de pc er styles op en kopieer die dan naar de interne schijfvan de tyros dan geen problemen maar andersom steeds de melding : stop memory full ... inmiddels meerdere usb sticks getest allen geven dezelfde error heeft iemand mischien enige tips vor mij? groetjes van Derk .....
hallo, kan misschien te maken hebben met het aantal gegevens in een map. Ty3 > als ik het goed voor heb > max. 500 items in één map. Ty2 warschijnlijk hetzelfde. Probeer eens met het aantal items in één map te verminderen tot minder dan 500. Vr Gr eddy
Ik heb inmiddels wat geexpirementeerd. als ik op de stick met de laptop 1 style plaats en die dan vervolgens in de tyros laad op de interne schijf dan gaat dat goed . Vervolgens schrijf ik diezelfde style terug vanuit de interne schijf van de tyros naar de usb stick. Dan krijg ik de melding dat de style er al op staat en of hij die mag overschrijven ik geef aan dat ie dat mag doen en dat gaat ook goed. Daarna kan ik weer schrijven naar die stick dus meerdere stylen van de tyros naar de stick. Trek ik die stick weer uit de tyros en druk die er weer in heb ik hetzelfde probleem weer .... Ik ben die bewuste zaterdag toen alles nog werkte wel met de tyros bezig geweest om alles in te regelen onder registration memory of dit er nu invloed op heeft........... nog geen idee van. Tips nog zeker van harte welkom groetjes Derk............
Bedankt voor de gegeven tip helaas ook dit haalt niks uit... Ik denk zelf dat het niet aan de stick ligt maar aan de tyros zelf. mischien toch es de software er opnieuw op zetten......... We testen verder.... vr gr derk
mede tyros gebruikers t probleem met de stick is inmiddels opgelost. drie sticks geprobeerd en alle 3 werkten niet. een nieuwe stick gekocht en die werkt gewoon weer ......... blijft raar de andere sticks zijn gewoon te gebruiken in de pc . bedankt voor de gegeven tips . groetjes derk.
Even een vraag, heb jij al geprobeerd om de sticks die niet werken om deze te formatteren op de T2??? Sommige sticks zijn geformatteerd naar het NTFS bestandssysteem en dat kan de oorzaak zijn. Als deze geformatterd worden naar het FAT systeem dan zou het zo maar kunnen zijn dat de T2 ze wel accepteerd.