Auteur |
Onderwerp |
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 31/01/2012 : 15:17:47
|
is er al een nederlandstalige handleiding voor de pa3X |
|
AAT
Starting Member
11 berichten |
Geplaatst - 01/02/2012 : 11:27:48
|
Ja, nederlandstalige handleiding is recent uitgebracht. |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 01/02/2012 : 16:28:14
|
zou iemand mij de pdf file kunnen mailen paxmenu1@hotmail.com alvast bedankt |
|
|
greentree
Starting Member
16 berichten |
Geplaatst - 02/02/2012 : 13:50:06
|
Heb ik ook ergens op dit forum gelezen. Mailtje naar Oostendorp geeft niet thuis, mischien omdat ik hem in België gekocht heb bij Keymusic maar daar hebben ze die ook niet. iemand die de pdf file heeft? graag doorsturen naar greentree@telenet.be Alvast bedankt
|
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 02/02/2012 : 15:14:02
|
Niemand die iemand een plezier wil doen Allee collega's. |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 02/02/2012 : 17:59:00
|
Neem contact op met Korg NL.
Als iemand het als pdf heeft zal hij/zij dat best willen delen. Maar als niemand dat heeft, houdt het op.
Soryt |
|
|
Wouter1972
Average Member
293 berichten |
Geplaatst - 02/02/2012 : 18:06:25
|
Soryt je was me net voor....ik was ook al even op zoek gegaan maar heb zo ook geen handleiding kunnen vinden. Ik denk trouwens dat ze bij Korg je best aan een Nederlandse handleiding kunnen helpen en anders....ruil je je keyboard in voor een tyros. Voldoende Nederlandse info is daarbij geleverd. |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 02/02/2012 : 18:42:59
|
denk dat ik de pa3x ga inruilen en een TYROS4 ga kopen veel meer ondersteuning,styles,enz te vinden
|
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 02/02/2012 : 23:46:13
|
Mag ik vragen waarom je bent overgestapt naar de Korg ?
Soryt |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 03/02/2012 : 12:38:00
|
heb nog altijd de tyros 2 en wou iets nieuws de pa3X is een prima instrument dacht ook dat er een goede ondersteuning bij zou komen met marco maar helaas is gestopt bij korg op de duiste forum ook geen ondersteuning meer zoals wat nieuwe styles enz wachten al een jaar op een update zonder bugs korg lijkt ons wel vergeten spijtig heb vorige week de site van yamaha nog eens bekeken regelmatig nieuwe midies,styles ,progs enz pachtig |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 03/02/2012 : 12:46:01
|
Het is helaas bekend dat de nederlandse importeur een ontzettende slechte(of helemaal niet) after sale's afdeling heeft. In duitsland gekochte exemplaren kunnen zich daar(op PA site) wel registreren voor div downloads. Het zal ze zeker nog te goed gaan ondanks de "crisis",.Maar ik neem aan dat je van de winkel waar je hem vandaan hebt t.z.t. wel de Ned handleiding zal krijgen.
Soryt |
|
|
greentree
Starting Member
16 berichten |
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 03/02/2012 : 14:41:02
|
VRAAG IK ME OOK AF |
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
Geplaatst - 03/02/2012 : 15:25:57
|
Even goed lezen, hij heeft een Papieren versie gekregen van importeur/Dealer gekregen. Dat is dus geen PDF, hoef je niet boos om te worden () Maar als je hem netjes hier hebt gekocht, krijg je hem toch tzt via je dealer . . . . . Of heb je hem geimporteerd ??
Soryt |
|
|
ikspeel
Junior Member
88 berichten |
Geplaatst - 03/02/2012 : 21:35:17
|
zal morgen eens naar mijn dealer gaan hopelijk heeft hij de PAPIEREN versie en mischien ook wat nieuwe styles kan dan ook eens vragen wat hij van mijn zelfgemaakte styles vind |
|
|
greentree
Starting Member
16 berichten |
Geplaatst - 04/02/2012 : 17:29:59
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Soryt
Even goed lezen, hij heeft een Papieren versie gekregen van importeur/Dealer gekregen. Dat is dus geen PDF, hoef je niet boos om te worden () Maar als je hem netjes hier hebt gekocht, krijg je hem toch tzt via je dealer . . . . . Of heb je hem geimporteerd ??
Soryt
Hoi Soryt, in ben helemaal niet boos, alleen maar teleurgesteld dat men ons voor aap zet. Al er een Hard-copy bestaat dan is er ook een Softcopy in de vorm van een pdf of andere file voor de drukkerij. Waar blijft die?ik heb mijn PA3X gekocht bij Keymusic in St-Niklaas (woon in België) en dezelfde invoeder als Oostendorp. En zoals ik al zei : niemand reageerd op e-mail. Hopen ze dat we de PA3X terug komen inruilen voor een Tyros 4 of 5 ? mits opleg natuurlijk..... Grtz, Guy
|
|
|
Onderwerp |
|