Auteur |
Onderwerp  |
Yamahaman
Junior Member

70 berichten |
Geplaatst - 13/02/2012 : 16:58:09
|
Ik lees op diverse fora een bericht dat er in maart 2012 een Zwarte Tyros4 wordt geleverd incl flash memory |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 13/02/2012 : 17:23:58
|
Dat zou me niets verbazen, want de T4 is alweer anderhalf jaar op de markt. De T3 werd na die periode met Euro Pack, inclusief 1024 MB Dimm-geheugen, verkocht. Dat dan nu het Flash Memory-geheugen erbij wordt geleverd ligt in de lijn der verwachting. Alleen een T4 in het zwart...., dat zou wel een nieuwigheidje zijn. En natuurlijk niet te vergeten dat de Tyros 10 jaar op de markt is. Het zou dus best een jubileumuitvoering kunnen zijn.
Komen er dan ook HS50- en HS80-speakers in zilverkleur?
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 13/02/2012 17:40:55 |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 13/02/2012 : 19:08:09
|
Ben wel benieuwd, ik heb nog steeds een "ouwe T3" 
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 13/02/2012 19:09:10 |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 15/02/2012 : 20:36:48
|
Volgens info, Omdat de Tyros 10 jaar bestaat, word het een zwarte uitvoering, met 1024 MB flashcard, en het Premium Vintage pack erbij Moet ongeveer € 450,= voordeel hebben.
We moeten maar afwachten  
(zo begonnen de meldingen van de T4 ook, heel lang geleden)
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 15/02/2012 20:49:15 |
 |
|
Theo T3
Junior Member

97 berichten |
Geplaatst - 16/02/2012 : 08:29:16
|
Mooi alle titanium kleurige Tyros4tjes inruilen en gaan voor die zwarte goed voor de economie denk wel dat ze hier mee aangeven dat de opvolger van Tyros4 zwart gaat worden als deze trend aanslaat grt Theo
Een dag niet getyrost is een dag niet geleefd |
 |
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
Geplaatst - 16/02/2012 : 16:12:16
|
De kleur en kwaliteit van de lak vond ik van de Tyros (1) nog het beste. Heb nu Ty3, de kwaliteit van de lak is veel minder dan van m'n vorige Ty1, ook het design van de Ty1 vond ik mooier. M'n kameraad had ook een Ty3 en heeft nu de Ty4, van beide ging de kleur af van de veelgebruikte toetsen. Vinden jullie zwart dan zo mooi ? VrGr eddy |
 |
|
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 16/02/2012 : 16:46:48
|
Ik heb de T2 en de T3 en allebei worden veelvuldig gebruikt maar geen van beide is ook maar een speldeprikje lak af.
Een kennis van mij heeft ook aan zijn Tyros behoorlijk kale knoppen maar ik ben er wel achter gekomen dat hij niet met z'n vingertop de knop indrukt maar met z'n nagel tja en dan gaat het mis.
Misschien is nagelbijten een optie ???
Voor de rest vind ik de kleur van de Tyrossen best wel goed maar een zwarte kan ook, uiteindelijk waren de meeste keyboards zwart.
Belangrijker vind ik de kwaliteit, dan is de kleur maar bijzaak toch ???
PS bij de Action kun je spuitbussen verf kopen voor nog geen 3 euro en die exact de kleur van de Tyros heeft hiermee kun je goed eventuele beschadigingen wegwerken.
Muzikale Groet Henk  |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 16/02/2012 : 17:23:43
|
Bij mijn vorige Tyros ging verf ook van knoppen af (naast het display), nu kijk ik erg goed uit met indrukken, en nu gaat de lak er ook af, dus slechte kwaliteit. Nu maar de draaiknop meer gebruiken, scheeld lakschade.
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 16/02/2012 17:24:04 |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 16/02/2012 : 19:56:22
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door F.van Holten
Bij mijn vorige Tyros ging verf ook van knoppen af (naast het display), nu kijk ik erg goed uit met indrukken, en nu gaat de lak er ook af, dus slechte kwaliteit. Nu maar de draaiknop meer gebruiken, scheeld lakschade.
Grt. Frans
Ik heb dezelfde ervaring, maar wellicht dat iedere menselijke huid c.q. zweet en vet de laklaag aantast? Eigenlijk: als je intensief gebruik maakt van je Tyros dan is dit zichtbaar aan de knoppen.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten |
Geplaatst - 16/02/2012 : 19:57:59
|
Daar heb je wel gelijk in, maar Heb ik met mijn auto ook niet, en die komt uit hetzelfde land.
Grt. Frans
|
Bewerkt door F.van Holten op 16/02/2012 20:20:12 |
 |
|
Dick
Average Member

218 berichten |
|
chrisvangaalen
New Member

20 berichten |
Geplaatst - 18/02/2012 : 11:00:34
|
Veel mensen hebben vette handen en lange nagels, dat is funest voor de lak en knoppen. Ik zelf ben een nagelbijter en heb vrij droge handen. Behandel m'n instrumenten met respect en ze zien er na 10 jaar nog als nieuw uit. Ik heb tevens rond de draaiknop van de T4, welke veel gebruikt wordt een transparante folie geplakt. Nu kan je onbezogrd met je vingers steunen en aan de knop draaien. |
 |
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 18/02/2012 : 11:15:29
|
Vet en plakmiddelen tasten de lak aan. Het onderstaande voorbeeld/tip is het bewijs.
Voorbeeld: Heb je verf op terpentine basis aan je handen. Verf op terpentine basis kun je makkelijk oplossen met boter/margerine. Even insmeren eventueel een beetje suiker voor het schuureffect. Handzeep insmeren en afspoelen met warmwater. Resultaat handen schoon en babyzacht en geen giftige stoffen in je huid.
Dus voorzichtig met vette vingers en plakmiddelen deze lossen de laklaag op.
Groeten Wim |
Bewerkt door tyro op 18/02/2012 11:24:53 |
 |
|
johan
Junior Member

50 berichten |
|
chrisvangaalen
New Member

20 berichten |
Geplaatst - 18/02/2012 : 18:52:29
|
Ook een handige tip is:
Ga naar de supermarkt en koop een spuitbus Pledge meubelspray. Spuit een klein beetje spray op een zachte doek, en wrijf er je toetsen mee in. Eventueel ook de kast boven en onder. Let op niet alles onderspuiten,maar beheerst gebruiken op een doekje. Resultaat is super gladde toetsen en kast blijft ook nog minder stof en vuil aan hangen. Ruikt ook nog eens lekker, en hij glimt als een spiegel. Probeer maar eens ,kan geen kwaad. Al die slides over het toetsenbord gaat ineens veel eenvoudiger. |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 18/02/2012 : 19:41:15
|
Volgens mij moet dit onderwerp inmiddels weer gaan over de Tyros Limited Edition 
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
Onderwerp  |
|