| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
ron42
New Member

29 berichten |
Geplaatst - 04/04/2012 : 23:50:21
|
Hoi iedereen op dit leuke forum  Zoals jullie weten ben ik in het bezit van een tyros 3 Vaak zit ik op youtube te kijken synthesizers. Er is er 1 die er bij mij echt uitspringt ik zou wel is willen weten wat jullie van de sound vinden van wat deze man doet het is echt super http://www.youtube.com/watch?v=9G56lgN28_4 Zelf ben ik gewoonweg niet goed genoeg maar als ik echt verstand had van midi zou ik het wel weten mijn favorite synth is de roland juno 6 Een analoge synth die zo mooi klinkt he gr ron tyros3, yamaha cs2x en roland sp 404 sx sampler
|
|
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 05/04/2012 : 10:05:49
|
Hoi Ron,
Inderdaad een heel mooi filmpje. Ik vind het vooral knap dat die man zijn apparaten vanuit die positie kan bespelen. Zo spelen met synths die haaks op elkaar staan, lukt mij niet. Het is wat, zes synths bij elkaar.
Allemaal verzameld op een naar het lijkt, benauwd zolderkamertje. Moeder de vrouw zal wel tegen hem gezegd hebben. Je gaat maar mooi met al die spullen naar boven... Of hij is alleen gaand, dat kan natuurlijk ook nog. 
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Bewerkt door New in town op 05/04/2012 10:07:53 |
 |
|
|
Tyros5frans
Average Member

138 berichten |
Geplaatst - 05/04/2012 : 10:55:07
|
Hallo Ron Echt een mooi filmpje jammer dat het een beetje donker is. Ik ben blij dat ik een muziekkamer heb,waar ik mijn kan vermaken en ook al paar heb staan,waar onder een V-Machine kunnen 2261 synhts in geprogrameerd worden. Want muziek is mijn passie.
Groetjes Frans
Tyros 3 E-MU Xboard61 V-Machine
|
 |
|
|
ron42
New Member

29 berichten |
Geplaatst - 05/04/2012 : 15:49:08
|
Hee mannen Die v-machine kan ik wel albertvvl (zit hier ook wel is dacht ik) heeft er ook 1 als ik naar zijn yt filmpjes kijk zie ik hem staan echt een gaaf ding is dat klinkt warm en mooi. volgens mij stuur je die v-machine aan met midi klopt dat? En piet wat je zegt voor mij is dat ook niet te doen alles zo haaks naast elkaar hij zit wel lekker ingebouwd tussen ze synths :-)dat moet een goed gevoel geven. Op deze link zie je wat die nog meer heeft staan...http://www.youtube.com/watch?v=ZHQdzSfRikU&feature=plcp&context=C4c9365aVDvjVQa1PpcFN3H65irg0LVCWQpdWG6Rxr4jnqtHmx7rA%3D hier laat die een beetje zien wat die zoal heeft en dat is niet misselijk. Frans even een vraagje heb jij ook uploads op yt?? ik zou graag willen zien hoe jij speelt :-) gr ron
|
 |
|
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 05/04/2012 : 17:17:28
|
Hoi Ron,
Ik heb het filmpje bekeken. Zeer professioneel zoals zijn apparatuur er uit ziet. Heel mooi. Uit een paar comments kan ik al wel halen, dat hij dit niet live speelt, dat kun je ook op de opname zien. Het lijkt me ook wel bijzonder moeilijk om zoiets foutloos live te spelen. 
Maar hij heeft het tenminste wèl zelf gespeeld. Dat zou ook wel erg zijn, als je zes synths hebt, en dan nog staat te faken. Oh jongens, ik vind twee van de apparaten al lastig om te bespelen. En hij heeft zes van die synths. Ik zou er helemaal van in de war raken. Welke moet ik nu, welke moet ik nu...?
Het is wèl een hele kleine ruimte waar hij in zit te spelen. Ik heb een tijdje op eigen initiatief in één van onze slaapkamers zitten spelen met mijn muziek. Maar het kwam er op neer, dat ik op het laatst toch nog maar weinig muziek maakte. Ik vind het een beetje saai, daar alleen te zitten. In onze woonkamer vind ik het gezelliger muziek maken. Dan geniet m'n vrouw mee. 
Maar daar ligt de grens wel op maximaal twee van die keyboards. 
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Bewerkt door New in town op 05/04/2012 17:26:31 |
 |
|
|
ron42
New Member

29 berichten |
Geplaatst - 06/04/2012 : 15:37:15
|
Ik vind het wel wat hebben zo een zolderkamertje lekker alleen met je spullen bezig zijn, maar heb zelf jaren lang in een klein huisje gewoond dus dit ziet er voor mij vertrouwd uit :-) Nu heb ik alle ruimte die je maar kan indenken en ik betrap me erop dat ik toch alles dicht bij mekaar zet pc, muziekinstrumenten enzo. Het klopt dat die the chase niet live speelt ik heb wel is op zitten letten in andere uploads van hem dan is het wel live hoor (denk ik) je weet maar nooit maar zal wel heel zielig zijn als je gaat faken ongeacht wat je hebt staan trouwens. Ik zag is een filmpje van een jongen achter ze t3 die speelde zeer goed alleen drukte die op knoppen wat helemaal nergens op sloeg (voordeel als je zelf een t3 hebt je weet waar knoppen voor dienen) iedereen schreef ook faker hij heeft ze filmpje maar verwijderd.
En tja piet als ik het zo lees en je wil in de toekomst gaan uitbreiden dan zul je toch weer een eigen kamertje moeten hebben hihi :-)
groetjes ron
|
 |
|
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 06/04/2012 : 16:18:51
|
Hoi Ron,
ha, ha, dat lees je goed van dat eigen kamertje. 
Maar uitbreiding hoeft voorlopig ook nog niet.
Ik ben met het onderstaande nog steeds zeer tevreden. 
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Bewerkt door New in town op 06/04/2012 16:19:26 |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|