Auteur |
Onderwerp  |
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 05/04/2012 : 20:54:41
|
Ik heb de Tyros 4 een paar dagen geleden gereset d.m.v. de hoogste c toets ingedrukt te houden bij het aanzetten van de Tyros 4. Ik merk nu dat de MFC10 footcontroller niet meer functioneert. In het usergeheugen bij midi staan nog wel de MFC10 instellingen die ik ooit eens gemaakt heb. Ik heb deze geselecteerd maar de MFC10 doet het nog steeds niet.
Hoe los ik dit op? De MFC10 stond trouwens niet aan tijdens de reset.
Advanced Member

1645 berichten |
Geplaatst - 05/04/2012 : 22:08:50
|
Zit je Midi kabel wel goed ? Zou het anders niet weten, deze instellingen moet ie gewoon onthouden
Soryt |
 |
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 06/04/2012 : 17:14:49
|
Ik heb niets aan de midikabel veranderd, dus daar kan het niet aan liggen. Ik ben er alleen nog niet uit wat het dan wel is. Hij werkte gewoon tot de Tyros reset en daarna niet meer.
Misschien moet ik de instellingen opnieuw versturen van de Tyros 4 naar de MFC10?
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 06/04/2012 : 18:10:06
|
Klinkt mij logisch, ze staan opgeslagen op je Tyros. Het proberen waard?
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 06/04/2012 : 19:14:03
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door corvdh ....Misschien moet ik de instellingen opnieuw versturen van de Tyros 4 naar de MFC10?
Yep!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
bertus
Senior Member

916 berichten |
Geplaatst - 06/04/2012 : 20:00:13
|
En?
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
 |
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 07/04/2012 : 11:21:30
|
Ik heb de instellingen opnieuw verzonden naar de MFC10 en nu werkt hij bijna weer goed. Alleen heb ik onder knop 6 en 7 van de MFC10 Registration sequence + - ingesteld, maar dit werk nog niet. Alle andere knoppen / instellingen van de MFC10 doen het wel.
Wat ik ook merk is dat de registration sequence functie niet werkt met een gewoon voet pedaal. Het lijkt er nu zelfs op dat het tweede voet pedaal helemaal niet meer werkt, het eerste pedaal dat ik voor sustain gebruik doet het wel gewoon.
Misschien opnieuw een reset uitvoeren maar dan via Utility tabblad System reset, of schiet ik daar niets mee op?
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 07/04/2012 : 12:06:04
|
Controleer voor de zekerheid nog even of en hoe de Registration Sequence is geactiveerd. Dit doe je via de menu knop Function.
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 07/04/2012 : 15:42:20
|
Hallo Cor,
Controleer ook of er een functie aan voetschakelaar 2 is toegekend en of de schakelaar juist is aangesloten. [Direct Access] indrukken en voetschakelaar 2 indrukken om direct bij de programmeerfunctie van de betreffende schakelaar te komen.
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 07/04/2012 15:44:18 |
 |
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 07/04/2012 : 21:29:01
|
Alles werkt weer.
Via de Direct access knop en dan de Memory knop bij de registration sequence instellingen terecht gekomen. En wat blijkt, de Registration sequence enable instelling stond op off, waardoor de sequence functie niet werkte met de MFC10 en het voet pedaal. De instelling aan gezet en het venster gesloten en alles werkt weer zoals vanouds. Wat ik wel heb gemerkt is dat als je de instelling aan hebt gezet maar het venster open laat staan het alsnog niet werkt, dus instelling op On zetten en dan op Exit drukken om de instelling van kracht te laten worden.
Probleem dus opgelost.
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 07/04/2012 : 22:50:00
|
Mooi dat het opgelost is. Succes verder!
 |
|
|
Onderwerp  |
|