| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
muziek-oostendorp
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 24/04/2012 : 12:19:54
|
Beste muzikanten, Wij van muziekcentrum Oostendorp zouden uw hulp kunnen gebruiken bij een onderzoek van ons. Hoe zou u ons kunnen helpen? Graag zouden wij willen weten wat uw mening is over de site van Muziekcentrum Oostendorp. Wij zouden dolgraag uw feedback willen ontvangen. Muziekcentrum Oostendorp staat open voor verbeterpunten. Dus wilt u ons helpen, dat kan door hier een reactie achter te laten of een e-mail te sturen naar het volgende e-mail adres (gerson@oostendorp-muziek.nl). Alvast bedankt voor uw medewerking! ;)
Met vriendelijke groet,
Gerson Spronk http://www.oostendorp-muziek.nl/home.html |
|
|
QuiRobinez
Average Member
  
431 berichten |
Geplaatst - 25/04/2012 : 11:16:06
|
Ik zit nog niet zolang op het forum hier en ben via via hier terecht gekomen, dus ik kende oostendorp eigenlijk niet zo. Ik heb de site uitgebreid bekeken en ik vind hem overzichtelijk, modern en een betrouwbare uitstraling hebben. De selecties werken prima. De enige puntjes die nog verbeterd zouden kunnen worden naar mijn mening zijn de volgende:
- productaanbod volledig op de site zetten. Mijn gevoel is dat niet alle artikelen op de site staan, ik zocht bijvoorbeeld steekproefgewijs op een paar artikelen die ik in de afgelopen tijd nodig had en met name op het Accessoires vlak zag ik producten niet staan die ik wel verwacht had. Mogelijk zijn die artikelen inderdaad niet in het assortiment, maar het viel me gewoon op. Nou moet ik wel toegeven dat het specialistisch materiaal was waar ik op zocht, zoals bijvoorbeeld een K&M 19685 VESA Adapter. Ik weet dat oostendorp K&M dealer is, dus deze kunnen ze ongetwijfeld leveren, maar deze miste dus in het overzicht.
- Koppeling met de voorraad. Dit vind ik wel een belangrijk punt. Tegenwoordig kijken 'anonieme' mensen vaak online naar artikelen en maakt het wat minder uit waar het besteld wordt. De huidige site laat prima zien wat de prijzen zijn, echter heb je geen idee van de voorraad of de eventuele wachttijd als je een artikel zou bestellen. De meeste andere websites hebben wel deze gegevens bij ieder artikel staan. In mijn ogen zou dit nog een hele belangrijke toevoeging kunnen zijn aan de huidige site.
Overige punten: het viel me op dat de facebook pagina wat minder actueel is dan de twitter feed van oostendorp. Ik zou ze beide gelijk houden om beide doelgroepen te bereiken. De youtube pagina is prima in orde.
mijn conclusie: op wat kleine puntjes na doet oostendorp naar mijn mening bijna alles goed. De social media zou iets actiever gebruikt kunnen gaan worden nu dit toch 1 van de grootste marketing kanalen van deze tijd is geworden.
De website zelf mist naar mijn mening alleen de koppeling met de voorraad.
Maar dikke pluim voor hoe jullie bezig zijn! |
 |
|
|
muziek-oostendorp
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 01/05/2012 : 17:50:54
|
QuiRobinez, bedankt voor je reactie. Het wordt meegenomen in het onderzoek ;). Verder hoop ik dat dit niet de enige reactie blijft. Hoe meer reacties hoe beter! Er zijn vast meer mensen die een ervaring hebben met de site van Oostendorp, deel die gerust met ons :).
Met vriendelijke groet,
Gerson Spronk http://www.oostendorp-muziek.nl/ |
 |
|
|
penderso
New Member

25 berichten |
Geplaatst - 02/05/2012 : 15:27:48
|
| Dankzij een overduidelijke site en een korrekte behandeling via e-mail en telefoon,ben ik in het bezit gekomen van een Tyros 4. Oostendorp en al zijn medewerkers krijgen wat mij betreft een dikke merci en doe zo verder. Penders Omer ( Belgie) |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|