Auteur |
Onderwerp  |
|
Tyrooster
Average Member

167 berichten |
Geplaatst - 27/04/2012 : 20:09:09
|
Hallo allemaal. Even een vraag over de MF, misschien hebben jullie goeie tips voor mij.
Ik werk met meerdere files in de music finder, die ik onder verschillende namen heb opgeslagen. Bij een wijziging in de file, bv dubbelen weggehaald, of titels toegevoegd kun je met Save de wijziging bewaren.
Als je het keyboard uitzet en weer opstart blijft de actieve MF-file staan, maar je kunt nergens zien hoe die file heet. Als je Save drukt laat hij de presetfile zien. Als je dan een wijziging wilt bewaren moet je gokken welke file het ook alweer was. De verkeerde naam kiezen en je bent die file kwijt omdat je hem overschrijft.
Wie weet wat ik anders kan doen? Of wat zie ik over het hoofd?
Jaap Tyros4fun |
|
theplayer
Moderator

3038 berichten |
Geplaatst - 27/04/2012 : 20:15:19
|
Hallo Jaap,
ja, dat is een probleem. Wat je zou kunnen doen is het volgende. Maak een titel aan met de naam. AAA-file-naam. Door dat aaa komt hij altijd bovenaan te staan. Wil je weten met welke file je bezig bent, kijk je even bij het eerste item. Zo zou je je probleem op kunnen lossen. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
 |
|
Tyrooster
Average Member

167 berichten |
Geplaatst - 27/04/2012 : 20:41:45
|
Hallo Frans, Dat is een goeie tip. Ik denk de tip die ik zocht. Je bedoelt in elke file een fictieve aaa-titel opnemen met de naam van die file. Het zijn maar een paar files dus dat is zeker te doen. Bedankt
Jaap Tyros4fun |
 |
|
Tyrooster
Average Member

167 berichten |
Geplaatst - 28/04/2012 : 19:58:37
|
Hallo Frans en anderen. Ik heb het nu uitgeprobeerd, en het werkt goed: Aan een MF-file voeg ik een willekeurige (SONG) toe die noem ik: +[Filenaam]. Door de + komt hij ook nog vóór de cijfers te staan. (2 motten bv.) Safe drukken en het MF-bestand heeft zijn eigen naam altijd in het eerste record. Nogmaals dank voor de tip. Mijn probleem is opgelost. Groeten.
Jaap Tyros4fun |
 |
|
|
Onderwerp  |
|