Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Mijn nieuwe TYROS 4
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

duin
Junior Member

54 berichten

Geplaatst - 10/05/2012 :  12:41:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Afgelopen zaterdag mijn Tyros 3 ingeruild voor de Tyros 4.
Heerlijk met moeders naar de andere kant van het land kom uit Hoogwoud [bij Opmeer]
Was een knap stukje rijden maar dat moet je over hebben voor zo,n machine

Zoals wij daar ge went zijn was de ontvangst weer hartelijk door de medewerkers van van Oostendorp de koffie smaakte heerlijk na zo,n trip
Na een rustig gesprek met Sander , over muziek i.h.a. werd de tyros 4 door Sander in mijn auto geladen prima service
Kunnen div. zaken in het land van leren.
Ik dacht dat ik alle kopieën van sounds ,banken e.d. gemaakt had maar neen ,heb vergeten om de user van de midi info [rechts boven ]
over te schrijven het blijkt namelijk dat je de user van de midi niet kunt kopiëren dit is een waarschuwing voor de nieuwe
kopers van de tyros4 om er aan te denken ,, als ze een midi controller er onder hebben,, dat ze het over nemen van hun oude apparaat scheelt een boel werk
Heb met behulp van Ruud v/d Berg even gauw de meeste instellingen er weer in gezet , het geheel werkt nu weer perfect met mijn tweede
pcr 500 van ronald
De nieuwe stemmetjes zijn heel bruikbaar ik denk alleen als je ze te veel gebruikt , dat ze op de duur gaan vervelen .[maak ik hier wat los]
De begeleiding van de ty4 is verbeterd en de yamaha techneuten hebben mooie nieuwe kleurtjes gebruikt
Ik heb geluk gehad dat de nieuwe ty4 op mijn nieuwe opstelling past de kast is gelijk aan de ty3
De indruk die ik heb van de ty4 is positief t.o.v. ty3 ik denk 50/50 maar speel er heerlijk mee moet nog een boel ontdekken ,
ik blijf echter reclame maken voor de tyros 4 heb al 2 vrienden die er een hebben gekocht .
Groetjes HENKIE PENKIE



tyros2
Senior Member

791 berichten

Geplaatst - 10/05/2012 :  14:03:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Henk

Proficiat en heel veel plezier met jouw nieuwe aanwinst.


Muzikale Groet
Henk
Ga naar bovenaan de pagina

F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten

Geplaatst - 10/05/2012 :  14:45:42  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Henk

Je krijgt hier geen spijt van, veel Tyrosspeellol op je nieuwe aanwinst.


Groet
Frans

Bewerkt door F.van Holten op 10/05/2012 15:26:29
Ga naar bovenaan de pagina

Jeepee
Average Member

121 berichten

Geplaatst - 10/05/2012 :  19:50:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Henk,

Van harte, een superkoop en een rit waard naar de fa. Oostendorp. Veel plezier ermee!!

Groet,
Jaap uut Hasselt.

Jeepee
Ga naar bovenaan de pagina

bertus
Senior Member

904 berichten

Geplaatst - 11/05/2012 :  11:22:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Wauw, je zal hem maar hebben....

Groet, Bert

Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt,
maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...


Yamaha Tyros 3
Yamaha HS 50 M
Yamaha HS 10 W
Ga naar bovenaan de pagina

johan
Junior Member

50 berichten

Geplaatst - 12/05/2012 :  02:36:40  Toon profiel  Reageer met citaat
Ja ik wil de tyros 4 ook.

Maar ja die xxxxx crisis he!
Gaat niet lukken helaas.
Moet het gewoon met me tyros 2 doen.

Gaat nog prima hoor.

Blijft een mooie machine.

Gr johan.
Ga naar bovenaan de pagina

musicmaniac1965
New Member

20 berichten

Geplaatst - 16/05/2012 :  22:47:05  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Henk,

Hartelijk gefeliciteerd met uw aankoop! De Tyros 4 is echt een pracht instrument! Ik heb de mazzel gehad om Martin Harris los te horen gaan op de machine, en man, wat kan die spelen! Ik zit nu NOG vol van de positive energie en inspiratie voor het spelen op mijn eigen T4!

Voor mij was de overstap groter, want ik ben van een Generalmusic WK4 powerstation (15 jaar oud ongeveer) overgestapt naar de Tyros 4! En dat is me toch een groot verschil.

@ johan: Ik beluister op YouTube diverse (ook digitale) opnames van alle Tyrossen, en ik moet zeggen dat ze eigenlijk allemaal nog fantasties zijn! De Tyros was zijn tijd ver vooruit, en er zijn zat dingen in de T2, die nu nog in de T4 zitten! En wie weet zijn er over een tijdje wel een paar mooie 2e hands T4 te koop, omdat Yamaha 2.500 10th anniversary editie T4 hebben gemaakt (getal is zo even uit het blote hoofd, ik kan er naast zitten), dus wie weet zijn er toch mensen die voor de zwarte T4 gaan.

Een ieder nog veel plezier met het maken van muziek!

Muzikale groeten,

musicmaniac1965
Ga naar bovenaan de pagina

Tyros4-orgel
New Member

24 berichten

Geplaatst - 17/05/2012 :  19:49:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Henk, nog gefeliciteerd met je nieuwe Tyros4 !
Ik ben onlangs ook overgestapt van Tyros3 naar Tyros4, en het allereerste wat direkt opvalt is toch wel het snellere laden bij het opstarten.
Dat gaat nu in 1 a 1-1/2 minuut, terwijl ik bij de Tyros3 wel 18 minuten moest wachten tot alles geladen was.
Voor de rest is het toch allemaal net weer even anders, en heel vaak ook beter wat de Tyros4 te bieden heeft, gelukkig maar :-)
Ik wens je nog heel veel plezier toe met je nieuwe "machine" !!

Groeten, Jan.

Nu in het bezit van een waar Yamaha Tyros4-orgel, in dit model de enige ter wereld !!
Ga naar bovenaan de pagina

Jeepee
Average Member

121 berichten

Geplaatst - 18/05/2012 :  11:12:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Henk,

Superkoop!!

Plezier gegarandeerd.

Groet,
Jaap uut Hasselt.

Jeepee
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000