| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 12/05/2012 : 18:26:46
|
Hallo,
Hier weer een volgend vraagje:
Zoals jullie weten ben ik naarstig op zoek naar andere monitoren voor mijn Tyros 4.
Nu heb ik vanmiddag de KRK VXT4 gehoord (zonder subwoofer)en moet zeggen dat ze verdomd goed klonken, een leuke afmeting hadden.
Zijn er forum leden die ervaring met de KRK vxt4 hebben, daar ik nog steeds nu aan het dubben ben om te kiezen tussen:
KRK vxt4 Yamaha HS 50 of HS 80
enne die subwoofer kan altijd nog...
Het gaat me niet zozeer om de prijsverschillen, maar om de gebruikers ervaringen.
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 16/05/2012 : 16:55:34
|
Nou de kogel is door de kerk,
Ik heb gekozen voor de KRK VXT 4, welke ik nu tesamen gebruik met de orginele boxjes.
Al met al een subliem geluid nu in de huiskamer.
De VXT4 monitors heb ik onder mijn keyboardstand geplaatst ivm ruimte gebrek in de huiskamer, heb er wel 2 stands voor moeten maken zodat ze zo optimaal mogelijk staan, zonder ruzie met de vrouw te krijgen 
Nu nog eventje netjes alle kabels proberen weg te werken (handig hoor die tie-rips)
Als dat allemaal netjes voor elkaar is, zal ik de foto's op mijn website zetten.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
 |
|
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 16/05/2012 : 17:18:21
|
Veel luisterplezier ermee, Toine. Een goede geluidsweergave is het halve werk.
Groet, Ruud |
 |
|
|
bertus
Senior Member

918 berichten |
Geplaatst - 16/05/2012 : 17:20:21
|
Dacht dat je ze al had? We hebben het een tijd geleden er nog over gehad! Fijn dat je voor jezelf de juiste keuze hebt gemaakt! Veel luisterplezier ermee!!!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
 |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 16/05/2012 : 17:35:47
|
Hoi Ruud en Bert,
Thanks,
Bert ik had ze nog niet, moest eerst veel meten kijken en luisteren welke boxen het moesten worden en hoe ik het wou hebben (de vrouw had er een grote stem in, wij mannen moeten het dan toch afleggen )
Met groter boxen had ik een advokaat in dienst kunnen nemen  maar ben met deze tot nu toe erg blij klinken lekker mischien in de toekomst nog een sub erbij.... Wensen moeten we blijven houden....
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
Bewerkt door laakies op 16/05/2012 17:36:09 |
 |
|
|
Soneg
Advanced Member

1659 berichten |
Geplaatst - 16/05/2012 : 18:43:21
|
Probeer ze wel op Oor-hoogte te plaatsen, anders gaat er zoveel kwaliteit verloren. Evengoed ,veel plezier ermee .
Soryt 
|
 |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 16/05/2012 : 19:40:54
|
Hoi Arno (soryt),
Dat ging helaas niet lukken ivm ruimte/woonkamer ze staan nu ongeveer 50cm lager als oor hoogte, maar ik laat de orginele boxjes wel zachtjes meelopen.
Maar wat een geluids kwaliteit verbetering ik nu heb wil je niet weten, en dat zonder subwoofer!!
Om mee op te treden denk ik wel dat de vxt4 te weinig zijn, maar dan kan ik de VXT8 + Subwoofer 10s van mijn zoon lenen 
Dus je snapt wel hoe het hier qua volume er aan toegaat... gelukkig hebben we goeden buren en prima afspraken gemaakt.
Voorlopig ben ik met deze (geluids) uitbreiding weer erg blij, behalve mijn bankrekening.
Gr Toine
 |
|
| |
Onderwerp  |
|