Auteur |
Onderwerp |
|
korgie
Junior Member
64 berichten |
Geplaatst - 19/06/2012 : 11:26:38
|
Hallo,
Ik heb mijn kronos aangesloten via de l-mono-r uitgang op de input van mijn audiointerface,maar ik krijg geen geluid. Ik gebruik hiervoor Mogami instrument kabels gebalanceerd. Nu zie ik op verschillende video´s op youtube dat de meeste van die gewone stereokabeltjes gebruiken. Maakt dat wat uit?
Mvg:Korgie |
|
Olaf
Junior Member
84 berichten |
Geplaatst - 19/06/2012 : 22:21:56
|
probeer de juiste instelling op de Global page
groeten Olaf |
|
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 19/06/2012 : 22:36:45
|
Misschien toch even nagaan bij de dealer van je Kronos.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
korgie
Junior Member
64 berichten |
Geplaatst - 20/06/2012 : 11:36:17
|
Hallo Olaf,
Volgens de handleiding loopt alles standaard via de l-mono/r uitgang. Dus wat zou ik dan volgens jou op de global page in moeten stellen?
Hallo Frans,
Ik heb net contact gehad met de dealer van mijn audio interface en ik moest scherm afdrukken van de instellingen van mijn audio interface en mac doormailen. Dus even afwachten wat daar uit komt.
In ieder beide hartelijk dank voor het meedenken.
|
|
Olaf
Junior Member
84 berichten |
Geplaatst - 20/06/2012 : 20:07:00
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door korgie
Hallo Olaf,
Volgens de handleiding loopt alles standaard via de l-mono/r uitgang. Dus wat zou ik dan volgens jou op de global page in moeten stellen?
Hallo Frans,
Ik heb net contact gehad met de dealer van mijn audio interface en ik moest scherm afdrukken van de instellingen van mijn audio interface en mac doormailen. Dus even afwachten wat daar uit komt.
In ieder beide hartelijk dank voor het meedenken.
Mvg:Korgie
|
|
|
Olaf
Junior Member
84 berichten |
Geplaatst - 20/06/2012 : 20:09:25
|
Beste Korgie
Probeer de koptelefoon of er geluid uit komt, vaak is dat de zelfde eindversterker. Ik gebruik zelf actieve monitor speakers (Adams) op dezelfde uitgang, dat werkt
groeten Olaf |
|
|
korgie
Junior Member
64 berichten |
Geplaatst - 21/06/2012 : 11:13:07
|
Hallo Olaf,
Ja de uitgangen werken prima dat heb ik getest door er apart boxen op aan te sluiten. En ik zie op mijn audio interface ook het signaal binnenkomen maar het signaal wordt niet doorgestuurt naar de outputs. Dus ik denk zelf dat ik wat in de software van mijn audio interface moet verranderen. Maar ik weet niet wat. De interface is een Apogee ensemble. Die had ik gekocht omdat ie makkelijk in het gebruik zou zijn.
Bewerkt door korgie op 24/06/2012 19:53:20 |
|
|
Olaf
Junior Member
84 berichten |
Geplaatst - 21/06/2012 : 19:11:53
|
Beste Andre,
Als ik het goed begrijp, komt de Kronos input niet door bij de Kronos output? Ik gebruik mijn laptop via Kronos USB in(heb ik ook via line-in geprobeerd) en die hoor ik goed op de Kronos uitgang
groeten Olaf |
Bewerkt door Olaf op 21/06/2012 19:12:49 |
|
|
korgie
Junior Member
64 berichten |
Geplaatst - 22/06/2012 : 09:37:36
|
Hallo Olaf,
Dat heb je heel goed berepen. Het inputsignaal wordt niet doorgestuurd naar de output van de ensemble. Als ik de ensemble op de line in aansluit van de mac dan doet ie het prima via de ingebouwde boxen van de mac. Ook via usb doet ie het prima. Dan worden de signalen netjes doorgestuurd naar de outputs op de ensemble. Dus ik denk dat ik wat in de software van de Ensemble moet instellen,en dat zal iets heel simpels zijn maar ik kom er niet uit. Dus nu sluit ik de boxen zolang maar rechtsstreeks aan op de kronos totdat ik een mail terug heb ontvangen van de dealer van de ensemble.
|
|
korgie
Junior Member
64 berichten |
Geplaatst - 09/07/2012 : 18:18:30
|
Hallo,
Nou het mailcontact met de dealer van mijn apogee ensemble verloopt heel traag. Van hem ben ik nog niks wijzer geworden. Toen stuitte ik bij toeval op een ander forum en heb daar mijn vraag voorgelegd. En nu met de hulp van een forumlid aldaar doet ie het. Ik heb het als volgt ingesteld: Bij output routing heb ik lijn 1-2 bij mixer 1 gezet Bij mixer heb ik de schuifjes van input 5-6 omhoog gezet Bij mixer heb ik de schuifjes van mixer master omhoog gezet Was binnen een minuutje gedaan. Tja zo snel kan het gaan.
Mvg:Korgie
|
|
|
|
Onderwerp |
|