Auteur |
Onderwerp |
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 17/07/2012 : 17:55:26
|
Hoi,
Ik ben bezig met een nummer van Ricky King (Verde). In het eerste gedeelte heb ik een mute-gitaar. Het is mij net iets teveel mute. Hoe kan je nu (via welke instellingen) het mute-effect veminderen?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member
520 berichten |
Geplaatst - 17/07/2012 : 18:11:42
|
Hoi Hans,
Volgens mij is dit niet mogelijk. De mute-snaren zijn gesampled, dus hebben een vaste hoeveelheid mute. 't Is geen effect wat je in kunt stellen volgens mij.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 18/07/2012 : 10:03:08
|
hallo Hans, wanneer je het instrument benadert via "Voice Set", vanuit de map waarin dit instrument staat, kan er toch veel aan de klank verandert worden. Misschien vindt je niet hetgeen jij precies zoekt, maar het is het proberen waard. [map(bvb preset)] > [instrument] > [Voice Set] tabblad [Effect/EQ] > onderdeel "2" [DSP] experimenteer hier met de effecten en luister naar de verschillen. Wanneer je iets wil bewaren > "SAVE" onder een andere naam of met toevoeging. Het vervelende is dat je bij het oproepen van de nieuw gemaakte voice, zelfs na een registratie te maken, toch de oorspronkelijke benaming te zien krijgt, alhoewel de nieuwe voice geladen werd. VrGr eddy |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 18/07/2012 : 16:14:26
|
Hoi,
Ik heb het een en ander gewijzigd en het maakt wel verschil, maar niet al te veel. Misschien toch net genoeg.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
vlbrgt
Senior Member
611 berichten |
Geplaatst - 18/07/2012 : 18:37:35
|
Hans,
Kan je de gewenste wijzigingen niet verrichten met de 'Tyros Voice Editor'. Bij de Tyros 4 is er een 'Tyros4 Voice Editor' programma meegeleverd. Wellicht bestaat dit ook voor de Tyros 3. Als je voices wijzigt met dit programma heb je wel het expansion memory nodig om de voices te bewaren. Misschien het proberen waard.
Mvg Etienne
|
|
|
|
Onderwerp |
|