Auteur |
Onderwerp  |
|
theplayer
Moderator

3047 berichten |
Geplaatst - 18/07/2012 : 06:37:22
|
Hallo,
Omdat niet iedereen rechtstreeks mail van Yamaha krijgt, het volgende bericht. Er Is een nieuw Pack uit. Het Balkan & Turkey Pack Het bestaat uit 75 voices, 50 styles, 10 registrations en 2 demosongs. Veel plezier met het beluisteren van de demo. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 19/07/2012 : 17:44:58
|
Hallo Frans,
Had de mail ook ontvangen, en uiteraard eens alles bekeken en beluisterd.
Ondanks dat het niet mijn muziek genre is, vind ik de styles en voices super vet klinken (zijn we eigenlijk gewent van Yamie)
Ook hoe deze muziek gedemonstreert wordt is wel leuk om te zien en horen.
Ik denk dat wij Westerlingen dit nooit voor elkaar krijgen 
Heb wel met plezier dit bekeken.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 19/07/2012 : 21:21:20
|
Ik vind trouwens wel, dat de demonstrateur ons af en toe verschrikkelijk sjaggerijnig staat aan te kijken... 
Groetjes, Piet
Ps. Ik heb nu gemerkt dat dit twee verschillende demonstrateurs zijn. 
Ik had alleen de eerste demo gezien. Daar was ik niet zo van onder de indruk. Ook qua presentatie niet. Maar nu heb ik toch voor de zekerheid de tweede demo ook nog maar eens bekeken. Tja...
Heel indrukwekkend, deze tweede demonstrateur is een virtuoos op zijn gebied. En hij liet duidelijk zien dat hij plezier had om dit te presenteren. Precies wat Toine zegt, ik denk dat je echt in die gebieden moet zijn opgegroeid wat betreft muziekcultuur, om deze muziek goed te kunnen vertolken. Een hele mooie verzameling voor de doelgroep. 
|
Bewerkt door New in town op 20/07/2012 10:09:09 |
 |
|
Wouter1972
Average Member

306 berichten |
Geplaatst - 20/07/2012 : 13:32:13
|
Op YouTube zie je best veel Turkse spelers dus het is goed dat Yamaha ook in hun behoeften voorziet.
Ik heb de Balkan/Turkey pack eens beluisterd maar ik wordt er hypernerveus van.
|
 |
|
QuiRobinez
Average Member

431 berichten |
Geplaatst - 20/07/2012 : 13:44:55
|
zijn echt goede styles en geluiden. Maar ik denk dat die geluiden pas echt tot zijn recht komen als je die speelstijl van de demonstrator in het 2e filmpje onder de knie hebt. Lijkt me niet echt makkelijk om dat zo te leren spelen. |
 |
|
New in town
Senior Member

932 berichten |
Geplaatst - 20/07/2012 : 15:20:56
|
citaat: [i]Maar ik denk dat die geluiden pas echt tot zijn recht komen als je die speelstijl van de demonstrator in het 2e filmpje onder de knie hebt.
Dat is het zelfde als bij iemand die supergoed een Hammond kan bespelen. Dan klinkt de sound nog veel mooier, vergeleken bij iemand, die minder goed speelt.
Ik denk dat dat overal wel naar voren zal komen. Het wordt pas echt mooi, als je het instrument goed beheerst. Daar is die laatste demonstrateur een sprekend voorbeeld van. Ik ben helemaal niet zo gek op die Turkse instrumenten e.d. Maar als je hem hoort spelen, trekt ie je gewoon mee. Dat is knap. 
Groetjes, Piet |
 |
|
|
Onderwerp  |
|