Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Latin Premium Pack voor T4.
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 23/08/2012 :  20:13:53  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Bonfire,

Deze wav-bestanden zijn niet om te laden in de Tyros, maar een geluidsopname van de voices die je zelf moet bespelen, net als alle andere klanken.
Van iedere voice kun je een demo op de Tyros beluisteren via de onderste 8-knop (Demo).
Die demo's heb ik opgenomen om je een indruk te geven van de kwaliteit van de voices. Ik had natuurlijk ook zelf wat kunnen spelen met de voices en opnemen, maar dat was me iets teveel werk.

Groet,
Ruud
Ga naar bovenaan de pagina

bonfire
Average Member

242 berichten

Geplaatst - 23/08/2012 :  20:44:51  Toon profiel  Reageer met citaat
ja dat dacht ik al.....maar ik moet eerlijk zeggen ..ik heb 1GB geheugen maar er zijn zoveel voiles te koop ....dat geheugen is gewoon VEEL te klein!!!!en om dan weer 150 Euro uit te geven voor EEN PRACH>tiGE GITAAR..........?8

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 23/08/2012 :  21:45:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Het klopt dat er veel voices te koop zijn.
Persoonlijk vind ik die van Yamaha het beste met hun "Tyros-kwaliteit".
Op het Balkan-pakket na heb ik alle Premium Packs en -voices. Inclusief de Mixed Choir houd ik van de 1GB nog ongeveer 350 MB over.

Je kunt het pakket voor € 126,- kopen ipv 150,-
Zie daarvoor mijn uitleg bij Overige onderwerpen (Amerikaanse site yamahamusicsoft).

Groet,
Ruud

muzikant
Average Member

236 berichten

Geplaatst - 25/08/2012 :  17:01:50  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bonfire

ja dat dacht ik al.....maar ik moet eerlijk zeggen ..ik heb 1GB geheugen maar er zijn zoveel voiles te koop ....dat geheugen is gewoon VEEL te klein!!!!en om dan weer 150 Euro uit te geven voor EEN PRACH>tiGE GITAAR..........?8

Dus eigenlijk heb je een Wersi nodig.

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 25/08/2012 :  17:33:58  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Ik ben het met Ruud eens dat de kwaliteit van de Yamaha-Voicepacks van uitstekende kwaliteit zijn.

Als je ziet dat je 25 voices, 10 nieuwe styles, 3 multipads en 2 registratie bestanden krijgt voor 126 euro is het eigenlijk wel te betalen voor hetgeen wat je krijgt.

Ik denk als ze de packs iets afzwakken zodat de prijs ook kan zakken dat er veel meer verkoop kansen waren voor Yamaha.

Alhoewel, ga ik dit pack ook aanschaffen, daar ik toch niet overstap op de opvolger die mischien Tyros 5 heet

Ben happy met de mogelijkheden die de T4 me biedt.

Gr Toine

Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors
bezoek eens mijn nieuwe website
www.laakies.nl

Wouter1972
Average Member

306 berichten

Geplaatst - 25/08/2012 :  20:08:22  Toon profiel  Reageer met citaat
Dat zei iedereen ook toen ze de tyros3 hadden...
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000