Auteur |
Onderwerp  |
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 23/08/2012 : 20:13:53
|
Hallo Bonfire,
Deze wav-bestanden zijn niet om te laden in de Tyros, maar een geluidsopname van de voices die je zelf moet bespelen, net als alle andere klanken. Van iedere voice kun je een demo op de Tyros beluisteren via de onderste 8-knop (Demo). Die demo's heb ik opgenomen om je een indruk te geven van de kwaliteit van de voices. Ik had natuurlijk ook zelf wat kunnen spelen met de voices en opnemen, maar dat was me iets teveel werk.
Groet, Ruud |
 |
|
bonfire
Average Member

242 berichten |
Geplaatst - 23/08/2012 : 20:44:51
|
ja dat dacht ik al.....maar ik moet eerlijk zeggen ..ik heb 1GB geheugen maar er zijn zoveel voiles te koop ....dat geheugen is gewoon VEEL te klein!!!!en om dan weer 150 Euro uit te geven voor EEN PRACH>tiGE GITAAR..........?8 |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 23/08/2012 : 21:45:56
|
Het klopt dat er veel voices te koop zijn. Persoonlijk vind ik die van Yamaha het beste met hun "Tyros-kwaliteit". Op het Balkan-pakket na heb ik alle Premium Packs en -voices. Inclusief de Mixed Choir houd ik van de 1GB nog ongeveer 350 MB over.
Je kunt het pakket voor € 126,- kopen ipv 150,- Zie daarvoor mijn uitleg bij Overige onderwerpen (Amerikaanse site yamahamusicsoft).
Groet, Ruud |
 |
|
muzikant
Average Member

236 berichten |
Geplaatst - 25/08/2012 : 17:01:50
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bonfire
ja dat dacht ik al.....maar ik moet eerlijk zeggen ..ik heb 1GB geheugen maar er zijn zoveel voiles te koop ....dat geheugen is gewoon VEEL te klein!!!!en om dan weer 150 Euro uit te geven voor EEN PRACH>tiGE GITAAR..........?8
Dus eigenlijk heb je een Wersi nodig. |
 |
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 25/08/2012 : 17:33:58
|
Ik ben het met Ruud eens dat de kwaliteit van de Yamaha-Voicepacks van uitstekende kwaliteit zijn.
Als je ziet dat je 25 voices, 10 nieuwe styles, 3 multipads en 2 registratie bestanden krijgt voor 126 euro is het eigenlijk wel te betalen voor hetgeen wat je krijgt.
Ik denk als ze de packs iets afzwakken zodat de prijs ook kan zakken dat er veel meer verkoop kansen waren voor Yamaha.
Alhoewel, ga ik dit pack ook aanschaffen, daar ik toch niet overstap op de opvolger die mischien Tyros 5 heet
Ben happy met de mogelijkheden die de T4 me biedt.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn nieuwe website www.laakies.nl |
 |
|
Wouter1972
Average Member

306 berichten |
Geplaatst - 25/08/2012 : 20:08:22
|
Dat zei iedereen ook toen ze de tyros3 hadden... |
 |
|
Onderwerp  |
|