Auteur |
Onderwerp |
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 15/09/2012 : 16:42:13
|
Ha, ha, Jean-Paul.
Onze post kruiste elkaar. Je was me net voor.
Groetjes, Piet |
Bewerkt door New in town op 15/09/2012 16:43:51 |
|
|
Ringo
Starting Member
11 berichten |
Geplaatst - 15/09/2012 : 17:51:43
|
Ja had ik ook al geprobeerd, maar dat lukte ook niet.
Groetjes, Ringo |
|
|
j.vanaerle
Junior Member
77 berichten |
Geplaatst - 16/09/2012 : 09:40:30
|
Piet: dezelfde gedachte inderdaad
Ringo: dan heb ik geen directe oplossing helaas. Mogelijk herkennen andere forumleden het probleem. Sorry. |
|
|
QuiRobinez
Average Member
431 berichten |
Geplaatst - 16/09/2012 : 10:53:30
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Ringo
Hoi Qui,
Als ik je niet te veel lastig val!? Zou jij me nog eens willen helpen het lukt dus absoluut niet om de soundset te installeren, de kronos ziet de USB stick niet, ik heb in de 2 poorten geprobeerd hoe los ik dit op? Ik hoop dat je me hiermee verder kunt[ helpen.
Groet, Ringo
dag ringo,
je hebt de update ook geinstalleerd met een usb stick, pak deze usb stick die je toen gebruikt hebt en zorg ervoor dat je die leeg gooit op de computer.
kopieer dan de JMJ PCG en KGE file op je usb stick (dus de zip file uitpakken) en stop diezelfde usb stick in de rechterpoort achterin je kronos (ervan uitgaande dat je zelf achter de keys zit)
wacht dan 10 seconden en druk op de disk toets en ga naar de Load tab, onderin zie je staan: HDD: internal drive
- raak dat woord in het zwart aan en druk dan op de pijltjes toetsen (omhoog en omlaag) links boven naast je scherm (dus niet op je scherm) om te switchen tussen de harddisk of usb stick.
dan zou het moeten lukken. Uiteraard zou het pijltje naast dat zwarte blokje het ook moeten doen, maar om zeker te zijn druk maar gewoon op de knoppen naast het touchscreen boven de value fader.
Zeker als je dezelfde usb stick gebruikt als die voor je update zou het niet mis moeten kunnen gaan. |
|
|
Onderwerp |
|