Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Aanschaf nieuw keyboard voor prof.gebruik
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Mark
Starting Member

13 berichten

Geplaatst - 21/04/2006 :  10:28:31  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo allemaal,

Ik overweeg om met het bandwerk te stoppen en me volledig te richten op partijen die met een keyboard te verzorgen zijn.
Nu mijn vraag:
Ik lees van alles over tig soorten keyboards en elke keer komt de Tyros2 naar voren als een van de beste inversteringen die je op keyboard gebied kunt doen. Is dat ook zo??????
Wat ik zoek is een eenvoudig te bedienen keyboard waarbij de content van het keyboard al voldoende mogelijkheden biedt om een hele avond mee te vullen.
Wie kan mij hier meer antwoord(en) op geven?

Groeten, Mark

Player
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 21/04/2006 :  11:37:05  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Mark,

Wat betreft jouw zoektocht naar een keyboard met veel bedieningsgemak, en mogelijkheden om een avondvullend programma te geven zit je precies goed bij de aanschaf van een T-2
Alleen is het nog wel bepalend welk genre je ten gehoor wilt brengen, want op gebied van synthesizer sounds is de T-2 magertjes uitgerust.
Als je dit afzet tegen de mogelijkheden die de T2 in huis heeft, en luister maar eens naar de diverse on-line demo's, zul je met redelijke zekerheid ook zelf tot de conclusie komen dat de T-2 heel veel te bieden heeft.
Ik gebruik de T-2 zelf om avondvullende programma's te verzorgen, en tot nu toe met veel succes.

Groet, andere Mark
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 21/04/2006 :  13:29:31  Toon profiel  Reageer met citaat
Mee eens !
Als je eenmaal op een Tyros2 hebt gespeeld, ben je 'verloren'
Hij is ongeėvenaard in sound, vooral de saxen, blazers, strings en organs. De ingebouwde 400 styles zijn voortreffelijk en voorzien ruimschoots in de behoefte.
Sommigen 'klagen' over een octaafje te weinig toetsen..... maar voor de rest niks dan lof : Licht, compact met (vrijwel) onbeperkte mogelijkheden.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000