Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 22/09/2012 : 19:24:21
|
Hoi Geert,
Welkom op het forum, ik hoop dat al je vragen beantwoord zullen worden.
Als ik je vraag goed begrijp, zijn dit mijn antwoorden daarop.
Ik denk niet dat je de verschillende drums opnieuw kunt toewijzen, dat kan alleen met complete drumkits. Je kunt wel de drumkits als voice gebruiken, en daarmee in je midi opnemen... maar dat betekent dat je alle drums zelf moet inspelen.
Wat je ook kunt proberen is zelf een nieuwe drumkit maken, met bijvoorbeeld een hi-hat op de positie waar normaal een snare staat. Zo kun je zelf bepalen wat waar komt te staan, en zal een style of midi deze ook gebruiken.
Het lijkt mij wat ingewikkeld om te doen, dus daarom mijn vraag: Waarom wil je de drums apart instellen?
Groet, Martijn
P.S.
Die Ja die je ziet, staat waarschijnlijk in het vak waar je handtekening komt te staan. Als je je profiel aanmaakt, kun je een handtekening toevoegen, dat automatisch onder al je berichten komt te staan.
Sommige mensen schrijven daar hun naam, en anderen een spreuk (zoals ik) of website.
Als je rechts bovenin het menu op 'profiel' klikt, kun je je profiel wijzigen, en dus ook het bericht wat er komt te staan. Blijkbaar had jij in dat vak 'ja' getypt. Daarom komt dat automatisch onder al je berichten te staan.
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|