Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 sound pack
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

ghyselen
New Member

22 berichten

Geplaatst - 04/10/2012 :  18:44:46  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo iedereen.
Heb enige tijd geleden soundpacks gekocht bij Oostendorp maar ben de stick verloren.Kan iemand mij vertellen hoe ik de juist de cd op een stick moet plaatsen om deze dan in de T4 te zetten.Ik heb van Oostendorp de cd s en een stick ontvangen maar en een paar op t4 gezet.nu wil ik er nog een paar opzetten. vr gr
Dirk Ghyselen

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 04/10/2012 :  18:57:59  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Dirk,

Om welke Sound Packs gaat het precies?
Premium Packs zijn bijvoorbeeld vanaf jouw account opnieuw te downloaden en via usb-stick met Pack Installation weer op jouw T4 te zetten.
O.a Sounds uit Pemo-pakketten moet je via Voice Creator -> Individual Load inladen.

Groet,
Ruud
Ga naar bovenaan de pagina

ghyselen
New Member

22 berichten

Geplaatst - 07/10/2012 :  09:10:10  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Ruud.
Het gaat ove soundpack 1 e 6 /enkele maanden geleden gekocht bij Oostendorp en sdoundpack 7 dat ik nog van vroeger op t2 had gekocht.Vraag / wat bedoelt U met mijn account.en pack installation ?Ik heb van Oostendorp bij de aanoop ook een stick bijgekocht met de 1 en 6 door hen eropgeplaatst.Er was een zekere procedure om de cd op stick te plaatsen.
Misschie weet U daar iets meer over.
Alvast bedant voor de ssnelle reacte.
vr gr
Dirk Ghyselen

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 07/10/2012 :  22:22:01  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Nou ff kontakt opnemen met Oostendorp, zo simpel kan het zijn.

Het lijkt wel of niemand zich meer verdiept in de mogelijkheden en de structuur van de Tyros, en denken dat deze machine alles kan zonder zelf te hoeven na te denken.

Nou das dus echt niet, probeer nu eens de Tyros te leren begrijpen en zeker niet alles meteen te willen want dat gaat niet lukken

Neem er je tijd voor... tenslotte is het een hobby voor de meesten onderons. En wat is nou leuker om zelf iets te proberen.

Een kleine computerkennis is altijd handig ivm kopieren,plakken,saven,renamen etc en weten waar je iets laat op de Tyros

Oefening baart kunst, en logisch denken het meest

Gr Toine

Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors
bezoek eens mijn nieuwe website
www.laakies.nl

Bewerkt door laakies op 07/10/2012 22:35:33

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 08/10/2012 :  18:01:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Als je Premium Packs zou hebben aangeschaft via de website yamahamusicsoft.com zou je een account hebben moeten aanmaken. De Packs zijn alleen te gebruiken op jouw specifieke Tyros. Die Packs kun je net zo vaak weer downloaden, omdat je er voor betaald hebt.
In jouw geval is dit in zijn geheel niet aan de orde.

Jij hebt de Pemo soundpakketten 1 en 6 voor de Tyros3 en 4. Dit zijn Custom voices die via de Voicegroep "Expansion" op te roepen zijn als je ze op de flash module hebt geladen.
Je hebt het over CD, dus ik ga ervan uit dat je de Pemo-klanken op een CD hebt staan.
Via de computer kun je ze het eenvoudigst naar een USB-stick kopiëren en die vervolgens in de Tyros plaatsen.

Als je wilt kun je de klanken van USB-stick in een map op de Harddisk van de Tyros kopiëren. Via Voice Creator kun je de klanken in het geheugen van de T4 plaatsen met Individual Load. Of je dat nu doet via USB of vanaf de Harddisk maakt bij de T4 niet uit.

De klanken hebben de extentie .UVN en wil zeggen dat deze voor de T3 en T4 zijn.
Die in jouw pakket 7 van de T2 hebben de extentie .TVN
Die moeten met een conversieprogramma worden omgezet naar .UVN, anders kun je ze dus niet laden in de T4.

Groet,
Ruud

ghyselen
New Member

22 berichten

Geplaatst - 09/10/2012 :  19:02:02  Toon profiel  Reageer met citaat
Ruud , bedankt voor Uw intelegent antwoord.
Heb het uitgevoerd aan de hand van Uw antwoord en het is geslaagd.
Nogmaals vele dank
Dirk

Ruud
Advanced Member

1972 berichten

Geplaatst - 10/10/2012 :  11:00:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Mooi dat het je gelukt is, Dirk.

Groet,
Ruud
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000