Auteur |
Onderwerp |
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 16/10/2012 : 12:32:21
|
Hoi,
Toetsenclub Gelderland (waarvan ik lid ben) organiseert 2x per maand muzikale activiteiten in de IJsselhoeve te Doesburg. De club wordt (mede) gesponsord door de gastheer van dit forum, de fa. Oostendorp dus.
Op maandag 29 oktober a.s verzorgt forumlid Robbie Does de avond met een Tyros 4. Ik kan mij voorstellen dat er medeforumleden zijn die hiervan (net als ik) willen meegenieten.
Als je als introducee (gratis) meewilt, laat me dat dan weten per mail. De voorzitter van de toetsenclub Gelderland heeft mij telefonisch bevestigd dat het aantal introducees onbeperkt is.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
Bewerkt door Hanswiel op 16/10/2012 14:01:00 |
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 18/10/2012 : 09:16:34
|
Hoi Frans,
20.00 uur. Het adres is: Eekstraat 15 in Doesburg (ligt flink buiten Doesburg hoor, richting Steenderen.
Met muzikale groet, Hans
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 19/10/2012 : 15:09:08
|
Hoi,
Uit het zuiden hebben zich weer 2 forumleden aangemeld voor het optreden van Robbie Does op de verenigingsavond van toetsenclub Gelderland op maandagavond 29 oktober a.s. Aanvang 20.00 uur.
Met muzikale groet, Hans
Bewerkt door Hanswiel op 19/10/2012 15:10:41 |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 22/10/2012 : 17:48:43
|
Hoi,
Ook uit het zuid-westelijke deel hebben zich liefhebbers aangemeld voor het optreden van Robbie Does.
Met muzikale groet, Hans
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 30/10/2012 : 09:32:38
|
Het optreden was een succes. Uiteraard wel een beetje zenuwachtig, aangezien het zo'n tijd geleden is geweest dat ik voor het laatst een optreden heb gedaan (meer dan 10 jaar geleden). Maar het was ontzettend leuk om te doen en wie weet komen er nog meerdere uitnodigingen. Persoonlijk kijk ik terug naar een fijne avond en een geslaagde performance!
Mocht een lid of organisator van een club interesse hebben in een optreden, dan kan er altijd contact opgenomen worden via info@robbiedoes.nl.
Hans, bedankt voor je bericht op dit forum. Het was leuk om te zien dat ook leden buiten de toetsenclub Gelderland speciaal voor mij naar Doesburg waren gekomen. Dat geeft mij in ieder geval een bijzonder gevoel van waardering.
Groetjes,
Robert
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
|
|
Keyboardspeler1949
Starting Member
15 berichten |
Geplaatst - 30/10/2012 : 11:06:04
|
L.S.,
Gisterenavond in de regen zijn we met een drie-mans delegatie van de Bossche Orgel en Keyboardclub in de regen naar Doesburg geweest. Warme ontvangst door het bestuur van de club. De sfeer in de IJsselhoeve zat er bij de vele leden (zo'n 70 begreep ik) goed in. Het was prettig eens persoonlijk kennis te maken met Hans Wielakker, initiatiefnemer van dit forum onderwerp en natuurlijk was het fijn Robbert weer eens te ontmoeten en te genieten van zijn optreden. Mede door zijn prettige toelichting wordt het duidelijk en hoorden we wat hij met goede registraties en instellingen uit de Tyros4 haalt. Enfin, met behulp van zijn CD en de nodige aantekeningen ga ik maar eens proberen dat na te doen ;-) Voldaan kwamen wij net na middernacht weer in het Brabantse terug. Dank aan Robbiedoes, Keyboardclub Gelderland en Hans Wielakker voor deze mooie muziekavond.
Yvo |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 30/10/2012 : 11:34:04
|
Hoi,
Graag gedaan, ik geloof dat een ieder genoten heeft. Da's mooi.
Met muzikale groet, Hans
Bewerkt door Hanswiel op 30/10/2012 11:48:25 |
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 30/10/2012 : 22:06:07
|
Vandaag is de hele dag gewerkt aan een montage van enkele nummers uit de 1e set van een uur.
Voor de nieuwsgierigen hier de link naar de upload: https://www.youtube.com/watch?v=7jZHHQRTUNM&hd=1
Er zal nog een deel 2 volgen, maar dat zal nog enkele dagen duren....
Update: het 2e deel is inmiddels ook online:
https://www.youtube.com/watch?v=hIYjmNItFeA&hd=1
Groetjes,
Robert
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
Bewerkt door robbiedoes op 02/11/2012 18:16:59 |
|
|
klinkt als
Average Member
112 berichten |
Geplaatst - 31/10/2012 : 22:57:02
|
@ Robert
weer genoten van je YT film. Zie uit naar deel 2
Groeten,
|
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 01/11/2012 : 12:26:54
|
Hans & Robert,
Dank voor de in alle opzichten geweldige avond die de 300 km meer dan rechtvaardigde.
Hans nogmaals dank voor de uitnodiging en Robert dank voor het fantastische spel.
Groet Niek |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 01/11/2012 : 13:10:29
|
Hoi Niek,
Ook voor jou geldt: graag gedaan.
Met muzikale groet, Hans
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 02/11/2012 : 18:14:24
|
Niek, nog bedankt voor je medewerking qua foto's en het bedienen van de videocamera. Bij de foto's zaten er hele mooie tussen waarmee ik meteen mijn YouTube avatar en achtergrond heb gewijzigd .
Inmiddels is de videomontage van het 2e deel ook online gezet:
https://www.youtube.com/watch?v=hIYjmNItFeA&hd=1
Bewerkt door robbiedoes op 02/11/2012 18:15:23 |
|
|
|
Onderwerp |
|