Auteur |
Onderwerp |
|
lautje
Junior Member
66 berichten |
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 22/10/2012 : 10:14:50
|
Hoi Lau,
Ook bedankt voor je bijdrage. Ik heb deze site bij m'n favorieten geplaatst.
Misschien helpt het me het patch panel beter te kunnen doorgronden. Hoewel ik op dit moment zoals je denk ik al wel gelezen hebt, het uitpuzzelen van de Kronos-engines, tijdelijk even stop gezet hebt.
Ha, ha, maar maakt niet uit. Dan kun jij in de tussentijd even een MS20-tutorial schrijven. Grapje, Lau
Groetjes, Piet
|
|
|
QuiRobinez
Average Member
431 berichten |
Geplaatst - 22/10/2012 : 11:12:28
|
goed gevonden lautje,
dat zijn duidelijke overzichten voor verschillende type sounds voor de MS20. Ook mooi dat bij sommige geluiden het patch paneel gebruikt wordt zodat je daar ook wat ervaring mee kan opdoen |
|
|
lautje
Junior Member
66 berichten |
Geplaatst - 22/10/2012 : 12:52:31
|
Hoi piet en qu,i ja ik was op internet aan het zoeken naar wat settings en kwam deze tegen. Ik zelf ben nog steeds bezig met de polysix maar kon het niet laten om deze vondst niet in het forum te zetten. Zo kunnen mensen die met de ms 20 bezig zijn hier mooi gebruik van maken. Door kris zijn post op dit forum ben ik nu aan het puzelen om deze synth te snappen en zo als qui al zei snap de het idee achter de ene synth dan is de volgende synth ook wat makkelijker te doorgronden. Dus met andere woorden ik ben nog steeds aan het kruipen maar hoop binnenkort toch wel te gaan lopen haha gr lau |
|
|
dongfang
Junior Member
66 berichten |
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 30/10/2012 : 16:58:11
|
Dat scheelt al weer een hoop knielappen, Lau. |