Auteur |
Onderwerp |
|
omer
Average Member
177 berichten |
Geplaatst - 01/11/2012 : 14:01:29
|
Dag iedereen, ik heb een aantal customvoices in mijn T4 geplaatst en daarbij volgende vraag. Is het mogelijk deze lijst in volgorde te veranderen zodat ik de voor mij belangrijkste klanken op de eerste plaatsen heb staan, om het zoeken te vergemakkelen. Groetjes, Omer |
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 01/11/2012 : 17:44:26
|
Hallo Omer, Ik ga ervan uit dat je het over de expansionbank hebt. Ja, je kan deze volgorde veranderen en zelfs voices deleten. Ik heb Ty3 maar ik denk dat voor Ty4 hetzelfde is. Via "Voice Creator" > "Library Edit"; tabblad kiezen (meestal > "Custom Voice") hier kan je werken met "Cut" , "Paste", "Copy", "Delete". Wanneer alles naar wens is > "EXIT"(terug in hoofdscherm van Voice Creator); en nu > "Library Save" > "ALL" > navigeer naar gewenste locatie (op HD) en "Save" onder gewenste naam. Best is en map te maken speciaal voor deze "Libraries" (bibliotheken). Zo kan je zoveel "Libraries" samenstellen als gewenst. Wel even opletten : indien je registraties gemaakt hebt met expansionvoices en je deze voices van plaats veranderd of verwijderd zal de registratie niet meer naar behoren werken. Dus, voor de goede gang van zaken moet telkens de library met de voor de registratie benodigde voices geladen worden en mogen deze voices niet van plaats veranderd worden, ofwel moet een nieuwe registratie gemaakt worden met de geactualiseerde gegevens. VrGr eddy |
|
|
omer
Average Member
177 berichten |
Geplaatst - 02/11/2012 : 13:33:45
|
Mijn dank aan Eddy, nu lukt het mij wel dankzij een duidelijke uitleg, gr. Omer |
|
|
|
Onderwerp |
|
|
|