Auteur |
Onderwerp |
|
johanleo
Average Member
233 berichten |
Geplaatst - 09/11/2012 : 20:12:13
|
edit admin Onderwerp duidelijker omschreven
Tyrossers, In een bepaalde registratie heb een echo op de microfoon, die ik niet kan verwijderen: noch in micro settings, noch in mixing console - effects. Zijn er nog andere plaatsen waar micro instellingen verborgen zitten?
Dank
johan |
Bewerkt door T-Rossie op 15/11/2012 00:20:18 |
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 10/11/2012 : 09:07:27
|
Hoi,
Linksboven (op de Tyros 3) zit een effectknop. Misschien is die de oorzaak.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
johanleo
Average Member
233 berichten |
Geplaatst - 10/11/2012 : 10:22:26
|
Hans,
Met die knop schakel je inderdaad de effecten uit, doch het is de bedoeling dat alleen die vervelende echo uitgeschakeld is, en niet de andere ingestelde effecten. Ik kan het maar niet vinden !
johan |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 10/11/2012 : 12:17:15
|
Hoi Johan, Laat je niet toevallig een midi meelopen in je registratie? Die kan ook je microfooninstellingen veranderen wanneer deze aangevinkt staat. Succes! Grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 11/11/2012 : 09:28:46
|
Hoi,
Ik heb ook (kennelijk onbewust) een echo ingesteld op mijn stem. Ik zag dat in de mixing console het 4e knopje van links(onder) op 36 stond. Stel je die waarde op 0 (nul) in dan is de echo weg.
Je vermeldde al dat in de mixing console had rondgesnuffeld, en dat je het daar niet kon vinden. Probeer het nog eens, misschien is het dat.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
|
Onderwerp |
|