| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
paulmuz
Average Member

279 berichten |
Geplaatst - 28/04/2006 : 13:06:30
|
Kan iemand mij helpen
ik ondervind wanneer ik een sommige registraties oproep , dat de part select volledig wegvalt , dus wat je geprogrammeerd hebt voor part 1,2,3 en lower en voice effect , valt volledig uit na een paar sec , de styl blijft , maar de parts zijn weg. pas na herhaaldelijk drukken, krijg je de registratie, zo heb ik al enkele registraties , blijkbaar is dit probleem zich aan het verruimen......´t zijn registraties die in het intern geheugen staan , maar ook via de HD en de USB stick.
´k heb nu een controle gedaan van enkele registratie memory´s en het probleem is aan de lopende band .
wat zou de oorzaak kunnen zijn ?
|
Bewerkt door paulmuz op 28/04/2006 13:24:56 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 28/04/2006 : 14:14:35
|
Probeer 's de oplossing die Peter heeft gedaan : System Reset.
Alle kans dat het dan voor elkaar is  |
 |
|
|
paulmuz
Average Member

279 berichten |
Geplaatst - 28/04/2006 : 14:24:02
|
T-Rossie zal ik dan gegevens kwijt zijn ? wat zou ik moeten aanvinken ? Groeten Paulmuz
|
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 28/04/2006 : 14:41:06
|
Volgens mij alleen de bovenste : System setup (klopt dit Peter ?) (Voor mij is het al bijna een half jaar geleden )
Ik heb een prima geheugen.... alleen een beetje kort  |
 |
|
|
paulmuz
Average Member

279 berichten |
Geplaatst - 28/04/2006 : 15:57:40
|
T-Rossie
Systeem reset,Factory reset uitgevoerd,maar geen oplossing voor het probleem.... mvg Paulmuz |
 |
|
|
Peter
Junior Member

66 berichten |
Geplaatst - 28/04/2006 : 16:47:37
|
Hallo,
T-Rossie => Ik heb eerst de OS opnieuw geinstalleer en daarna een volledige reset van alles gedaan.
Paul => Als ik het goed begrijp, kan je wanneer je de registratie oproept deze klanken voor een paar seconden correct gebruiken? Dit heb ik zelf nog niet voorgehad. Bij mij waren steeds up1 en up2 weg nog wel geselecteerd maar niet te horen wanneer ook up3 geselecteerd was.
Groetjes Peter |
 |
|
|
paulmuz
Average Member

279 berichten |
Geplaatst - 28/04/2006 : 16:56:30
|
Hallo Peter
als ik de OS opnieuw installeer ,heefd dit weerslag op mijn registraties ? of op andere zaken ? mvg Paulmuz |
 |
|
|
Peter
Junior Member

66 berichten |
Geplaatst - 28/04/2006 : 23:08:35
|
Hoi Paulmuz,
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat als je de OS opnieuw installeert er niets verloren gaat. Enkel bij een reset wordt het interne geheugen gewist, al de files die zijn op geslagen op HD of USB worden niet gewist BEN HIER WEL NIET 100% ZEKER OVER heb het zelfd nog niet geprobeerd. Maar vooralle zekerheid neem toch maar een backup van al uw gegevens. Een goede raad maak op regelmatige tijdstippen backups je weet maar nooit ...
Groetjes Peter |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 29/04/2006 : 01:14:37
|
Als je de user-styles even met 'copy all' naar een speciaal aangemaakte folder kopiëert op de harddisk en/of USB stick die Henk je heeft gestuurd.... kan er niks misgaan.
Indien je registraties hebt gemaakt of midifiles in het USER hebt staan kun je daarmee hetzelfde doen.
Ik meen me te herinneren dat ik een TOTALE factory reset heb gedaan (alles aangevinkt dus) Daarna even het USER geheugen vullen met styles, midi's en registraties... kost een paar minuten 
Een reset zal inderdaad de spullen op Harddisk of USB ongemoeid laten. |
Bewerkt door T-Rossie op 29/04/2006 01:15:56 |
 |
|
|
paulmuz
Average Member

279 berichten |
Geplaatst - 29/04/2006 : 14:10:15
|
Hallo allemaal,
* OS uitgevoerd * Totale factory reset gedaan ( dus alles aangevinkt) Totaal geen resultaat
Kan ik iemand een paar registraties doorsturen,om even te zien of er misschien een fout ingeslopen is in het maken van die registr ?
mvg Paulmuz |
Bewerkt door paulmuz op 29/04/2006 14:32:58 |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 29/04/2006 : 14:26:06
|
Paul,
Ik heb je wat gestuurd. Indien je de problemen blijft houden, wordt het tijd om 's met de fa. Oostendorp te gaan praten.... omdat het wel eens een defekt zou kunnen zijn. |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 29/04/2006 : 16:37:45
|
Paulmuz,
Ik heb jouw test-regs even geladen in mijn Tyros en 'geen centje pijn'  Er valt niks weg. Wat me wél opvalt is, dat de style qua volume zeer luid staat.... maar dit vind je mogelijk mooi.
Roel
|
 |
|
|
paulmuz
Average Member

279 berichten |
Geplaatst - 29/04/2006 : 16:55:22
|
T-Rossie Van harte bedankt voor de medewerking en de moeite,ja het zal wel aan het Keyboard liggen,dat ben ik nu zeker van
ja ik moet vanavond en morgen nog optreden,hopelijk word dit geen drama.
´k zal nu ook Henk inlichten
bedankt allemaal. mvg Paulmuz
|
 |
|
| |
Onderwerp  |
|