Ik maak nu iets mee ik heb byvoorbeeld een registratie gemaakt voorbeeld bestaande uit meerdere banken
als ik begin te spelen en ik moet de volgende klank hebben trap ik op het pedaal zoals normaal ik ga verder met spelen en ineens wandeld hij alle banken door dus zonder dat ik wat doe
ik heb ook al uit getest door te beginnen en dan niets doen en ja hoor hij wisseld uit zichzelf
wat zou dit kunnen zijn? dit heb ik nog nooit mee gemaakt ik kan er nu nog niet achter komen
misshien weet iemand van jullie het?
gr elly
Muziek is mijn Passie. Yamaha PSR 9000-Tyros3-Elec orgel EL90
Als eerste zou ik zeggen dat je pedaaltje contact blijft maken. Toevallig had ik dat pas ook en met een nieuw pedaaltje was ik weer klaar. Misschien dat iemand het voor je door kan meten. En om spraakverwarring te voorkomen even het volgende. Je hebt een bank en die bestaat uit meerdere (max 8) registrations. Anders zou ik denken dat ineens al je opgeslagen banken doorlopen zouden worden. Groetjes,
Ja ik heb een song met meerdere registraties bijvoorbeeld 1-2-3-4 of -1-2-3 of 1-2-3-4-5-6 dat heb ik altijd zo gedaan nooit geen problemen ik ga de pedaal eens verwisselen voor een ander zoals jij zegt ik heb pedalen nog liggen hier omdat ik meerdere keyboards heb je hoort of het helpt
gr Elly
Muziek is mijn Passie. Yamaha PSR 9000-Tyros3-Elec orgel EL90