Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Workshop
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Typhoon
Junior Member

70 berichten

Geplaatst - 02/05/2006 :  08:03:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Typhoon  Reageer met citaat
Henk en alle medewerkers

Bedankt voor weer een gezellige workshop, wel wat later door file problemen, maar dat mocht de pret niet drukken. Wat mij opviel is dat er bij de beginners veel meer mensen waren dan de vorige 2 sessies. Blijkt toch uit ervaring dat de Tyros 2 een fantastisch ingewikkeld instrument is waar je wel de tijd en het geduld voor moet hebben om dit zelf uit te zoeken.

Ook de nieuwe styles waren prima ga er zeker weer een paar op de T-2 zetten.

Groetjes Typhoon

Play with your hart,
and it feels good.

Player
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 02/05/2006 :  08:46:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Henk en Crew,

Wederom bedankt voor jullie fantastische inzet. Het was echt de moeite van het komen meer dan waard. Koen heeft ons een stevige les gegeven over Audio / Sample's, goede, enthousiaste uitleg!

Allemaal bedankt!

Groet, Player
Ga naar bovenaan de pagina

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 02/05/2006 :  13:15:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Wel even belangrijk dat 'file problemen' te maken hadden met auto's en niet met bestanden

Grondige uitleg inderdaad... weer heel veel te proberen de komende tijd.

R.A. Jansen
New Member

47 berichten

Geplaatst - 02/05/2006 :  15:54:18  Toon profiel  Reageer met citaat
Op de workshop voor beginners goede uitleg gekregen over verbinding keyboard met internet, ik heb het uitgeprobeerd en alles werkt.
Marco, de complimenten voor je inzet, uiteraard ook de firma Oostendorp.
Je hebt bij dit keyboard gewoon goede ondersteuning nodig en die geeft deze firma.

ruudje
Average Member

288 berichten

Geplaatst - 04/05/2006 :  11:10:21  Toon profiel  Reageer met citaat
En laten we onze Dennie niet vergeten die soms nog meer weet dan Marco tenminste...........de puntjes op de i dat bedoel ik
maar helemaal eens,we zijn weer wat wijzer geworden,alleen dat gedoe met zo,n creditcard das een *** systeem ik zou nooit iets kunnen bestellen van internet want ik heb geen creditcard en om er nu speciaal 1 voor aan teschaffen vind ik wel ver gaan

groeten ruudje
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000