Auteur |
Onderwerp |
|
n/a
deleted
1 bericht |
Geplaatst - 18/02/2013 : 17:08:00
|
Goedemiddag,
Ben sinds kort in het bezit van een tyros 1 en nu ben ik op zoek naar songstyles van nederlandse artiesten. Edit moderator : Het verzoeken om styles aan leden is niet toegestaan, daarom tekst aangepast Weet iemand mischien een goede site waar deze te vinden zijn
alvast bedankt
Peter |
Bewerkt door T-Rossie op 18/02/2013 18:33:29 |
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 18/02/2013 : 18:32:57
|
Hallo Peter,
Allereerst: Welkom op dit forum! Het is tegen de regels om via dit forum styles te vragen aan anderen. De betere styles vind je op de site van Yamaha, D.O.O. er zijn wel meer, maar veel daarvan is erg magertjes. |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 18/02/2013 : 22:00:28
|
@Peter
Er zijn maar weinig goede Nederlandstalige Songstyles te vinden.
Daar de markt er te klein voor is om zo'n zulke songstyles te maken, zijn de verkoopkansen te weinig.
Dus als je ze kunt vinden koester ze dan maar.
En om zelf een songstyle te maken mbv one-man band etc vind ik zelf nou niet om over naar huis te schrijven, maar dat is mijn mening.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Hanswiel
Senior Member
888 berichten |
Geplaatst - 19/02/2013 : 17:57:08
|
Hoi Toine,
Ik zie dat je de monitoring doet met 2? KRK VXT 4. Dat is nou ook toevallig, dat was ik ook van plan. Vraagje:
1. zit er voldoende bas in de monitoren?
2. hoe is de kwaliteitsverhouding met de standaard set die bij een Tyros wordt geleverd?
3. hoe ver zit jij van de monitoren verwijderd?
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)de(n)
Website:www.tognog-music.nl |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 19/02/2013 : 19:29:34
|
@Hans,
Antwoorden op je vragen:
1) als extra bas laat ik de subwoofer vd orginele boxjes mee lopen en ik ervaar het thuis in de woonkamer meer als voldoende.
2) De standaard set is eigenlijk slechte kwaliteit en doet afbreuk aan de Tyros, vandaar dat ik de vxt4 aangeschaft heb, niet al te grote boxen(ivm de huiskamer) en toch goede geluidsweergave.
3) De vxt4 staan gewoon op oorhoogte naast de Tyros, als ik het niet gebruik staan ze er gewoon naast op de grond.
4) Je zou kunnen overwegen om de subwoofer erbij te zetten, maar dat kun je altijd nog kopen mocht je te weinig bas hebben.
5) Als voordeel kan ik terug vallen op de VXT 8 boxen van mijn zoon, die deze gebruikt in zijn dj studiootje, evenals de subwoofer. maar dat is slechts als ik echt buitenshuis optreed.
6) Kortom prijs en kwaliteits verhouding.... zijn dit leuke boxen en bedenk alle waar naar zijn geld.!!
Als je in de buurt woont ben je van harte welkom te Tilburg.
Onze buren zijn ook ontzettend blij met onze hobbies (we hebben daar goed afspraken mee gemaakt)
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Bewerkt door laakies op 19/02/2013 19:32:13 |
|
|
|
Onderwerp |
|