Auteur |
Onderwerp |
|
penderso
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 01/03/2013 : 17:23:52
|
Is er iemand die mij kan zeggen of hij al dan niet tevreden is over zijn aankoop van het Entertainer pakket voor Tyros 4. Ik bedoel het verloop van de aankoop via de komputer (lijkt nogal ingewikkeld)en ook en vooral wat het muziekale deel betreft. 150 euro is de inzet en daarom deze vraag, vriendelijke groeten, Omer |
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 01/03/2013 : 19:35:26
|
@Omer
Het aankopen via de pc stelt niets voor, echter de vraag of iemand er over tevreden is is stuk moeilijker te beantwoorden.
Wel vind ik als je het entertainer-pack koopt moet je ook de het uitbreidings pack erbij nemen.
Idd 150 euro is en blijft veel geld, als je dit soort genre niet veel gebruikt zou ik het niet doen.
Ik heb ondertussen alle packs die er zijn en als ik dit uittel is dat voor veel geld, maar het is me wel waard.
Beluister de demo's goed en maak voor jezelf een keuze, je kunt ook nog even wachten totdat er de voorjaarskorting aankomt dat scheelt je weer een dikke 20% korting.
Succes met je keuzes maken,
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 10:20:17
|
Tjonge Toine,
alle packs, dat is een smak geld. Ik hoop voor je, als je de T4 ooit weer inruilt, dat je daar voldoende financiële compensatie voor krijgt...
Het lijkt me namelijk voor een winkel, best wel lastig om een keyboard met al deze extra packs, weer door te kunnen verkopen... Niet iedereen zal direct op zo'n extra uitgave zitten wachten.
Maar misschien zie ik het wel te somber in, voor je.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
|
|
muzikant
Average Member
235 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 10:28:09
|
Voor muzikanten die veel Duitse volksmuziek spelen kan het een mooie aanvulling zijn. Persoonlijk zou ik zo'n pakket anders hebben ingevuld maar dat terzijde. |
|
|
penderso
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 10:33:30
|
Bedankt Toine voor het eerlijke antwoord. Ik ga zeker nog wachten alvorens te kopen. Vriendelijke groeten, Omer |
|
|
penderso
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 10:44:28
|
terwijl ik het vorige schreef kwam er ook een bruikbare tip van Muzikant binnen, ook dank u wel ! Indertijd had ik voor mijn PSR 740 een uitbreiding registratie cd gekocht en uiteindelijk gebruikte ik maar een paar van die registraties (dit is natuurlijk persoonlijk, maar toch...) Daarom ben ik niet meer zo zeker. Dank zij de vrienden op dit forum ben ik nu wel een paar stappen verder, dank en groetjes, Omer |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 12:00:28
|
@Piet
Ik had al veel Packs aangeschaft destijds voor de Tyros 3, en deze gekochte packs kon je toen eenmalig bij Yamaha opnieuw downloaden voor de Tyros 4.
Dus ik heb er al vele jaren plezier van gehad, en nu nog steeds.
Inderdaad krijg ik bij inruil dit bedrag nooit meer terug betaald, maar bij verkoop aan een particulier verkoopt hij wel een stuk makkelijker, Dat heb ik destijds met de Tyros 3 wel ondervonden.
En als ik zo zie duurt het nog wel een jaar voordat de opvolger uitkomt, dus heb er nog lang zat plezier van.
De opvolger moet ook van goede huizen komen anders sla ik dit keer echt eens over, want de Tyros 4 geeft me meer als zat mogelijkheden.
Een hobby kost eenmaal geld, maar als ik zie dat mijn Rosje elke dag aanstaat en bespeeld wordt.... ach dan is dat niet erg.
En ben ik blij met mijn hele configuratie zoals ik nu heb.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 12:38:56
|
Hoi Toine,
Ik ging idd. er vanuit dat wanneer je inruilde, en je weer een nieuw keyboard zou kopen. Dat dat bij een muziekzaak zou gebeuren.
En als die packs zoals in jouw geval, 2 keyboards lang meegaan. Dan heb je er toch lang wat aan. Vooral als je misschien nog een model gaat overslaan. Zoals ik waarschijnlijk ook ga doen.
Je zult zeker je Tyros4, misschien particulier wel snel kwijtraken, als het zover is. En natuurlijk moet je dan erop inleveren. Maar dat heb je al wel in gecalculeerd. Ach ja, Toine. Onze mooie hobby kost nu eenmaal flink geld.
Gewoon ervan genieten, zolang we het nog kunnen.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Bewerkt door New in town op 02/03/2013 12:39:13 |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 13:32:24
|
@Piet
Inderdaad genieten is het juiste woord.
Ik zit nu ruim 2 maanden in de ziektewet, omdat ik een zeer grote ontsteking met verstopte bloedvaatjes heb aan mijn grote teen en volgens de arts moet ik er rekening mee gaan houden dat mijn grote teen geamputeerd moet gaan worden
Ik kan bijna niet lopen dus binnen zitten, rusten, en veel pillen slikken.
Dus mijn Tyros is mijn enigste vermaak op het moment, en het forum
Mijn motto: geniet verantwoord van het leven, alles is zo betrekkelijk.
Gr Toine
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 13:44:11
|
Dat vind ik heel naar te horen, Toine. Als je zo'n eventuele grote teen-amputatie het verdere lopen maar niet gaat belemmeren.
Fijn in ieder geval dat het niet één van je vingers betreft.
Misschien schiet je met deze informatie niet zo veel op, maar een dochter van mijn oudste broer, heeft een streptokokken-infectie gehad. Ze verliest al haar tenen, en is op het randje van de dood weggehaald.
Ik wil er maar mee aangeven, het kan altijd nog een graadje erger.
In ieder geval, van harte beterschap.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 15:18:41
|
zo zie je maar Toine,er zijn dingen in je leven dat je wel wil, maar er zijn ook veel dingen die je niet wil. maar wat dat betreft heb je dat niet in de hand, je hoopt altijd dat de nare dingen jou deur voorbij gaan, maar helaas is dat niet altijd het geval. het leven wisselt nu eenmaal met ups en downs. maar,ik hoop voor jou dat je van die down een up kan maken. dus hierbij zeg ik dan, hou je Taai Toine. al kwam de arts met niet zó n leuk bericht, blijf positief,en speel op de Tyros met een lach op je gezicht.!!
Gr.DWest jij kan het en ik doe mn best.!!
DWff |
|
|
penderso
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 16:58:46
|
Dag Toine, Piet en Dirk, door mijn vraag komen we in een gesprek dat met de vraagstelling niets te maken heeft. Het is fijn te horen dat er mensen zijn die zelfs door muziek hun zorgen kunnen minimaliseren. Ik ben zelf ook vrijwilliger in een rustoord en dat is ook de enige plaats waar ik buitenshuis trek met mijn Tyros. De mensen genieten en ikzelf ook,als je ouder word besef je maar al te goed hoe belangrijk een hobby is, in ons geval - MUZIEK - maken. Dit hoort misschien niet bij dit forum - maar toch - vriendelijke groeten aan allen, Omer |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 17:21:39
|
Hallo Omer,
Dat komt niet door jouw vraag hoor. Dat komt eigenlijk door mij, doordat ik een opmerking maakte over de grote verzameling Yamaha-packs van Toine. En van het een kwam het ander...
Maar dat we van het topic afwijken, is geen doodzonde hoor.
Jouw vraag is inmiddels toch ook voldoende beantwoord, heb ik zo het idee. Ik wou nog aanhaken op hetgene wat jij vertelt.
Maar dat doe ik maar niet meer.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Bewerkt door New in town op 02/03/2013 17:22:48 |
|
|
bonfire
Average Member
242 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 20:18:46
|
jeetje Toine wat een ramp met die teen!!!Ik hoop echt niet dat het je groot in het lopen gaat belemmeren ,aangenomen dat het tot een amputatie zou moeten gaan leiden........heb je een idee hoe je er aan gekomen bent? Argumenten die mensen aandragen als ...de zoon van mijn neef en daar de dochter van enz.enz.....dat helpt mij in ieder geval sowieso niet echt verder Wij moeten in onze job VERPLICHTE bijscholingen doen (alhoewel we zelfstandigen zijn dus mochten we niet up to date zijn dan blijven de mensen weg......) Maar goed toen ik eens op weg naar de zaal waar de bijscholing plaats zou hebben kreeg ik ook als "argument "Ton het maakt toch niet uit....het is voor iedereen hetzelfde"
Edit: Niet gepast. Verwijderd door moderator Frans. |
Bewerkt door theplayer op 02/03/2013 21:20:45 |
|
|
Wouter1972
Average Member
293 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 20:24:53
|
.....gaat nu een beetje ver off-topic: de vraag is wie er tevreden is over het entertainmentpakket volgens mij. |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 02/03/2013 : 20:43:27
|
Ik begrijp deze reactie van Bonfire in het geheel niet.
En ik vind het totaal losgeslagen egotripperij. Vooral die laatste zin, zal bij veel mensen weerzin oproepen.
Stuitend vind ik het zelf.
Inmiddels heeft het fatsoen gezegevierd.
Groetjes, Piet
Tyros 4 en Korg Kronos |
Bewerkt door New in town op 03/03/2013 11:18:46 |
|
|
|
Onderwerp |
|