| Auteur |
Onderwerp  |
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 09/05/2006 : 16:50:07
|
Oke meine damen und herren,
het is vandaag gebeurd, vanaf vanochtend een uurtje of 10 tot vanmiddag 15.00 uur samen gespeeld gezongen en gelachen. En ja ingridje (bianca) is een mooie vrouw, met een pracht stem.
nu nog even knutselen om het een en ander zo klein te krijgen dat het te mailen valt. Maar achteraf vond ik het best moeilijk met de microfoon instellingen, erbij spelen, weer even luisteren. etc. Maar met de goede tips van Sis en t rossie en andere is het gelukt.
het resultaat zal ik bij gelegenheid ergens neerzetten zodat iedereen met zijn bianca´tje aan de gang kan gaan.
groeten aart |
|
|
T-Rossie
Moderator

3298 berichten |
Geplaatst - 09/05/2006 : 18:18:54
|
je maakt me nieuwsgierig !
Je hebt hopelijk ook een foto gemaakt ?..... die past op het forum? |
 |
|
|
Soneg
Advanced Member

1660 berichten |
Geplaatst - 09/05/2006 : 18:20:03
|
Ik ben razend nieuwsgierig naar het resultaat
Soryt |
 |
|
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 09/05/2006 : 18:31:11
|
kwam peter,r de vries ermee op de proppen? haha maar hoe dan ook we zijn niet nieuwsgierig hoelang moeten we nog wachten????
groeten ruudje |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3298 berichten |
Geplaatst - 09/05/2006 : 20:26:47
|
Arno, Een foto kan tegenwoordig bijna niet meer mislukken hoor !  |
 |
|
|
Soneg
Advanced Member

1660 berichten |
Geplaatst - 09/05/2006 : 21:20:56
|
   |
 |
|
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 09/05/2006 : 22:55:43
|
En hierbij de foto van ons nachtegaaltje, img http://www.mijnalbum.nl/Album=NRSKW3ZJ.jpg /img
We hebben door even in te spelen en het oefenen 2 nummers gemaakt, en ik moet bekennen, ik ben alvast onder de indruk van hetgeen zij gepresteerd heeft. Het zijn geworden all at once, mooi rustig nummer en eviva espanja, deze komt uit depowerpack reeks van de tyros1. Ik moet nog even een plekje zoeken om het neer te zetten of ik kan ze ook mailen.
tot zover even
groeten aart
|
 |
|
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 09/05/2006 : 23:20:45
|
Gents,
Om het maar ergens eve te parkeren, heb ik de midi´s en de mp3´s neergezet bij hotmail. om ze te luisteren te downloaden etc. kun je naar www.hotmail.com gaan. inloggen met tyros2.11@hotmail.com wachtwoord welkom en dan kun je de muziek zien staan, hiervandaan kun je het naar je eigen mailbox toe trekken of daarvandaan opslaan of openen als je het spektakel meteen wilt beluisteren.
De voice volgt nog apart, hier moet nog iets aan gewerkt worden
groeten aart |
 |
|
|
Berend
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 10/05/2006 : 15:07:17
|
Aart,
Inloggen lukt wel, maar verder kom ik niet. Krijg steeds weer de melding:
Microsoft Passport Network is om een van de volgende redenen niet beschikbaar vanaf deze site: Er is mogelijk een probleem opgetreden op de site. De site is geen lid van Passport Network. U kunt: U kunt zich aanmelden of registreren op een andere site van Passport Network of het later op deze site opnieuw proberen.
Jammer, want ik ben erg benieuwd naar de resultaten.
Groetjes, Berend
|
 |
|
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 10/05/2006 : 23:11:19
|
hoi berend,
ik heb het nog even geprobeerd en vanaf thuis gaat het prima. Bij ons op het werk is het ook lastig, om de een of andere reden mogen we daar blijkbaar niet op.
maar hotmail is voor iedereen toegankelijk en zou moeten werken. Anders mail ik het wel even, laat het maar weten.
groetjes aart |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 12/05/2006 : 08:15:24
|
Hallo Aart,
Knap werk verricht, want de eerste files staan er in ieder geval. Maar ik ging er van uit dat het 'Ingridje' een file was waar iedereen zelf de begeleiding van bij moest spelen. Nu echter staat én de zang, én de begeleiding op de file. Je kunt(hoeft) er dus niets meer bij te spelen. Dat komt natuurlijk omdat je de midifile en de zang in één keer opneemt. Zoals ik reeds eerder schreef, zou je eerst de de begeleiding op moeten nemen, deze afspelen via een computer met hoofdtelefoon, zodat Bianca daar de begeleiding van hoort. Dan kan ze via de Tyros zingen (zonder dat deze de midifile speelt) terwijl je de opname van de stem maakt. Dan kun je alleen de stem laten spelen en iedereen zelf de begeleiding er aan toe laten voegen. Maar je bent in ieder geval op de goede weg. PS, groetjes aan Bianca, want zij doet het toch maar. Groetjes,
FRans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! |
 |
|
|
Berend
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 12/05/2006 : 21:31:02
|
Aart,
Het is gelukt, het lag kennelijk aan mijn besturingssysteem. Ik werk normaal gesproken met Windows 2003 Enterprise. Daar kreeg ik geen toegang mee. Heb toen het op een andere pc met Windows XP nogmaals ingelogd en....alles OK ;-)
Groetjes, Berend
|
 |
|
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 12/05/2006 : 23:12:01
|
Hoi "Fans",
Ik heb ook alleen de stem, zonder midi, maar daar moet nog een kuchje uit gepoetst worden, en dan plaatsen we die ook daarbij. Dus het komt goed het begin is er. het is een heel gedoe, maar met bianca is het erg leuk om dit soort dingen :-)) te doen.
Wordt vervolgd,
groetjes aart |
 |
|
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 13/05/2006 : 11:17:27
|
Nou zeg dat ziet er goed uit, als ze net zo goed kan zingen dan is het een aanwinst voor de Tyros. Wanneer in de hitparade?
Mvgr. Cees |
 |
|
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 13/05/2006 : 23:12:07
|
Dag vrienden,
We moeten nog even wachten voor het account is geupgrade naar 250 mb omdat de voice (wav file) 47 mb groot is.
Wordt vervolgd, groetjes aart |
 |
|
|
aberendse5
Average Member

104 berichten |
Geplaatst - 14/06/2006 : 00:07:13
|
Dag muzikale vrienden, met of zonder midi :-))
De voice van bianca staat erop 46 mb groot. De rest volgt zsm.
als iemand er nog iets wil plaatsen in de vorm van eigen werk, be my guest. en pomp het ermaar naar toe.
groeten aart
PS en veel plezier ermee |
 |
|
Onderwerp  |
|