Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Korg Pa- en Kronos Forum
 Kronos gerelateerde onderwerpen
 Trance combi demo
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

QuiRobinez
Average Member

431 berichten

Geplaatst - 15/05/2013 :  13:27:18  Toon profiel  Bezoek de homepagina van QuiRobinez  Reageer met citaat
Om weer eens een andere stijl te horen dit keer een 'old skool' trance demo waarin ik de trance sounds van de dance sound set in een combi live laat horen. Dit keer zijn het alleen AL-1 presets die ik gemaakt heb, dus geen andere engines. De AL-1 Engine is de substratieve synth engine van de Kronos.

De NanoPad midi controller is gekoppeld aan de 6 akkoorden die ik speel, op die manier heb ik mijn handen in het begin wat meer vrij om de knoppen te draaien. Later speel ik de akkoorden met wat omkeringen zelf omdat ik dan de knoppen niet meer aanraak.

De patterns worden gespeeld door 2 KARMA GE modules. Aan het eind van de song wordt er een arpeggiator pattern toegevoegd (derde KARMA module) en de drums worden ook door een KARMA Module gespeeld. Al deze patterns zijn factory KARMA GE's die ik geherprogrammeerd heb op de kronos zelf (dus niet met de software)

Korg Kronos: Dance Experience Combi Demo (AL-1 Dance Sound set) - YouTube
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000