Auteur |
Onderwerp |
|
CorV
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 11/06/2013 : 18:39:51
|
Eén dezer dagen wil ik het Vitage Synth pack gaan aanschaffen. Ik zie dat ik nog maar 132 mb geheugen heb. Is dit genoeg. Op de site van yamaha vind ik deze info niet. Groet Cor |
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 11/06/2013 : 22:34:15
|
Hallo Cor,
Het Vintage Synth Pack is 72,4 MB groot, dus dat past. Waar je ook op moet letten is het aantal Wave Counts. Dit pakket neemt 848 Wave Counts in beslag. De Tyros4 kan 9999 Wave Counts aan, dus zolang je nog geen 9151 Wave Counts bezet hebt moet je het pakket kunnen laden.
Als je al eens Expansion Voices uit je library hebt verwijderd kan een defragmentatie van je expansion module ook weer extra ruimte geven.
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 11/06/2013 22:44:14 |
|
|
CorV
New Member
22 berichten |
Geplaatst - 11/06/2013 : 22:46:40
|
Gelukkig, ik heb 8151 aan wave counts en kan het pakket gaan downloaden. Bedankt Ruud. Groet Cor |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 12/06/2013 : 18:38:27
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door CorV
Eén dezer dagen wil ik het Vitage Synth pack gaan aanschaffen. Ik zie dat ik nog maar 132 mb geheugen heb. Is dit genoeg. Op de site van yamaha vind ik deze info niet. Groet Cor
Dat vind ik nou een tekortkoming van Yamaha, die niet de volledige specs laat zien hoeveel vrije ruimte en wavecounts het pack nodig heeft.
Er staat alleen het aantal MB's, ook moeten ze de Wavecounts erbij vermelden, anders koop je iets wat je mischien helemaal niet meer kunt installeren.
Voldoende vrije mb's wil niet zeggen dat het pack geïnstalleerd kan worden als de Wavecounts vol zitten
En eenmaal gekocht kun je het niet meer terug geven!!!!
Ik vind dit een zaak wat de fa Oostendorp eens gerust kan aankaarten bij Yamaha, zodat mensen niet iets gekocht hebben en toch niet kunnen installeren.
Dus mensen die een pack willen kopen... let op de vrije mb's en de vrije Wavecounts
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Bewerkt door laakies op 12/06/2013 18:39:54 |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 16/06/2013 : 12:17:04
|
Hallo allemaal,
Ik heb een Excel bestandje gemaakt waarin alle Premium Pakketten in een overzichtelijke tabel staan met ALLE specificaties zoals mb's, wav geheugen, styles,voices etc.
Erg handig zodat u van te voren kunt kijken of een bepaald pakket nog wel geïnstalleerd kan worden voordat u dit gaat kopen.
Als u Hier Klikt kunt het bekijken of downloaden en opslaan op uw eigen computer.
Of u Klikt Hier voor alle tips en trucs die op mijn website staan.
Veel gemak ermee,
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Bewerkt door laakies op 16/06/2013 12:37:52 |
|
|
|
Onderwerp |
|