Auteur |
Onderwerp |
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 21/06/2013 : 12:43:51
|
Misschien mag dit niet maar wil toch even dit gebruiken als uitlaatklep voor mezelf...
Ben denk ik voorlopig hier niet te vinden daar ik afgelopen weekend tijdens mijn dienst op de tram een zéér traumatische fatale ervaring hebt opgedaan dat ik mij niet kan concentreren op onderwerpen alhier. Ik hoop dat de moderators dit mij niet kwalijk nemen dat ik dit schrijf daar het eigenlijk vrolijkheid moet zijn op dit forum. Ik wil niet in details gaan maar leuk was het niet. Dank aan een ieder die dit wilde lezen maar dit is onderdeel van mijn verwerking. Het ga jullie voorlopig goed...
Gr, Bert
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
|
T-Rossie
Moderator
3235 berichten |
Geplaatst - 21/06/2013 : 14:59:45
|
Bertus, Niemand neemt je dit kwalijk, belangrijk is dat je de tijd neemt om die ervaring te verwerken. Hopelijk blijf je wel het forum bezoeken en bezig met muziek ...
Hopelijk tot snel!
Roel |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 22/06/2013 : 07:26:35
|
Hoi Bert.
Sterkte.
Tijd heelt de meeste wonden dus neem die tijd.
Henk |
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 22/06/2013 : 12:57:17
|
Bertus, het menselijk aspect mag ook hier niet uit het oog verloren worden, vind ik. Dus hou je Taai en sterkte in de komende tijd. TIJD is je beste vriend, voor al nu.!!
Gr.Dirk
DWff |
|
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 23/06/2013 : 19:19:26
|
Hallo Bertus. Wat lees ik nou,dat is niet zo best. Ik hoop dat alles weer goed komt en dat je op het forum blijft en de gezelligheid weer er op zet. Ik moet mijn nog een weekje rustig houden en dan kan ik weer verder met mijn project. Heb alleen van mijn baas geen goed bericht gehad ,ben namelijk van af 1 juli overtallig verklaart. Dus dat wordt thuis zitten en proberen met 59 jaar nog een nieuwe baan te vinden. Ben blij dat ik nog muziek mag maken en als het goed gaat mag spelen.
Sterkte en groeten van mijn van deze kant. Frans
|
Bewerkt door Tyros5frans op 24/06/2013 17:26:19 |
|
|
Niek
Average Member
197 berichten |
Geplaatst - 27/06/2013 : 13:45:57
|
Ha Bertus,
Buitengewoon vervelend en hoop je weer snel op het forum aan te treffen. Mocht je daar behoefte aan hebben, ik woon ook in Spijkenisse (De Rokade) en heb een Tyros4 staan. Je bent van harte welkom om mogelijk samen iets te doen en je zinnen te verzetten.
Groet Niek |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 03/09/2013 : 14:30:10
|
Hallo, daar ben ik weer eens. Zoals jullie weten heb ik een zeer traumatische ervaring meegemaakt op mijn tram, een dodelijke aanrijding bovenop de Erasmus Brug in Rotterdam, gelukkig buiten mijn schuld en daar ben ik nog lang niet me klaar en zijn de afgelopen maanden voor mij verschrikkelijk geweest. Ik krijg hulp aangeboden via mijn werkgever en Slachtofferhulp Nederland. Er is gebleken dat ik een behoorlijke vorm van PTSS heb en hulp ga zoeken bij een denk ik psygotherapeut op aanraden van hun. Ik functioneer nog lang niet op mijn werk en het is de vraag of alles nog goed gaat komen want het heeft een behoorlijke impact op mij en mijn gezin gehad. Maar ik ben jullie niet vergeten hoor, af en toe kijk ik wel eens hier als afleiding en mijn Tyros 3? Tja, die staat er gelukkig nog en af en toe roer ik weer de toetsen en doet mij goed, ook de reacties hier, ik drijf er eigenlijk op. Neemt niet weg dat ik het erg moeilijk heb en ik weet dat er ook leuke dingen zijn in het leven maar het feit blijft.Ben voornemens een microfoon an te schaffen bij Oostendorp want dat verdien ik wel. Ik heb met hun al contact gehad daarover en misschien maak ik een afspraak om daar naartoe te gaan met mijn vrouw samen, maken we er een dagje uit van vanuit Spijkenisse. Alleen een statief, daar heb ik niet veel ruimte voor eigenlijk dus zoek ik een als het er is een alternatief. Misschien zie je hier van mij af en toe weer eens een reactie in de toekomst, heb nog een zeer lange weg te gaan. Bedankt voor jullie reacties alvast en het meeleven. Ik hoop de draad weer eens op te pakken, tot zover...
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 03/09/2013 : 15:13:54
|
Hallo Bert.
Het is goed om even weer wat van jou te horen en het is goed om te weten hoe het nu met je gaat. Niemand van ons wenst dit ooit mee te maken in z'n leven en wij kunnen ons haast niet voorstellen hoe jij je voelt en wat voor een impact dit op jou en jouw gezin heeft. Gelukkig heb jij goede hulp en laat jij ook toe dat deze mensen jou helpen want ook dat moet je maar kunnen. Hopelijk kun jij door deze hulp de draad weer redelijk snel oppakken zodat het leven er weer een beetje vrolijker door wordt. Ik hoop ook dat jou hobby een deel van jou verdriet kan wegnemen. Het blijft moeilijk voor een buitenstaander om te voelen wat jij moet doorstaan. Ik wens jou en jouw gezin in ieder geval heel veel rust en wijsheid toe. Het ga je goed kerel.
Henk |
|
|
Tyros5frans
Average Member
138 berichten |
Geplaatst - 03/09/2013 : 15:24:03
|
Hallo Bert.
Het is goed om eens weer wat van je te horen. Ik weet wat het is om tijdens je werk of thuis iets dergelijks mee te maken, als vrachtwagenchauffeur heb ik zo iets gehad, en thuis dat ik mijn dochter verloor(16jaar). Heb ook een lange weg gehad maar ben er na 12 jaar een stuk beter geworden. Ik hoop dat je de moet niet laat zakken en dat je de muziek een warm hart toe draagt en daar je afleiding in kan vinden zoals ik dat gedaan heb. Sterkte en ik hoop dat je nog lang op het forum langs komt. Het ga je goed .
Frans
|
Bewerkt door Tyros5frans op 03/09/2013 15:25:28 |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 03/09/2013 : 21:36:31
|
Bedankt jongens, doet mij goed. En Frans, wat verschrikkelijk ook voor jouw. Het kan niet genoeg gezegd worden, ook ons nog sterkte gewenst. Maar ja, ik weet dat moet relativeren, en zo moet denken maar dat moet je met handvatten die je aangereikt krijgt weer opnieuw leren.
Groet, Bert
|
|
DWest
Average Member
225 berichten |
Geplaatst - 04/09/2013 : 13:42:04
|
Bertus, probeer ten alle tijden het positieve uit het negatieve te halen, valt soms niet mee, maar ook ik, wens je veel kracht om hier uit te komen. "luctor et emergo" ik worstel en kom boven. het allerallerbeste gewenst voor jou, en hoop dat je het op één of andere manier, van je af kan praten of schrijven.!! Hou je taai kerel.!!
Gr. Dirk.
DWff |
|
|
|
Onderwerp |
|