Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Music Finder Tyros 4
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Toch nog Tyros
Average Member

478 berichten

Geplaatst - 29/06/2013 :  09:06:14  Toon profiel  Reageer met citaat
Is er ook een recente update van de Musicfinder?

F.van Holten
Advanced Member

1112 berichten

Geplaatst - 30/06/2013 :  17:22:48  Toon profiel  Reageer met citaat
Misschien heb je hier wat aan.

Suc6

http://www.google.nl/search?hl=nl&redir_esc=&client=tablet-android-samsung&source=android-launcher-search&v=141278776&qsubts=1372609308488&action=devloc&q=tyros+4+music+finder+update

Grt.
Frans

Bewerkt door F.van Holten op 01/07/2013 11:35:24
Ga naar bovenaan de pagina

Tyrooster
Average Member

167 berichten

Geplaatst - 16/07/2013 :  09:11:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Vraag aan IMac - fans of slachtoffers?
Via bovenstaande link kom je al gauw op de Tyros4.MFD van Robbiedoes.
Downloaden op de mac geeft een scherm vol tekst en codes, maar geen bruikbaar bestand voor de Tyros. Extension is: ".mfd.webarchive". Extensie wijzigen werkt niet.
Robbiedoes kennende zal dit niet aan de link liggen, maar waarschijnlijk aan mijn gebrek aan kennis van mijn IMac.

Ongetwijfeld is dit een waardevolle versie van de Music Finder.
Wie kan mij helpen deze te bruikbaar te krijgen.

Vast bedankt,

Jaap
Tyros4fun

vlbrgt
Senior Member

611 berichten

Geplaatst - 16/07/2013 :  11:12:52  Toon profiel  Bezoek de homepagina van vlbrgt  Reageer met citaat
Jaap,

citaat:
Downloaden op de mac geeft een scherm vol tekst en codes, maar geen bruikbaar bestand voor de Tyros

Uit je antwoord kan ik niet onmiddellijk opmaken of je de Musicfinder wil gebruiken in je Tyros of kunnen lezen en bewerken op je Mac.
Om het bestand bruikbaar te maken op de Tyros, dien je de Musicfinder in de Tyros te laden, alwaar je dan via de toets Musicfinder op de Tyros kan bladeren door de Musicfinder.

Om het bestand op je Mac te kunnen lezen en bewerken zal je een gepast programma moeten installeren.
Echter heb ik geen weet of een dergelijk programma bestaat voor de Mac.
Voor Windows kan je op de site van Jososoft het programma 'Music Finder File Manager' downloaden (http://www.jososoft.dk/yamaha/software/software.htm#muff), maar daar heb je als Mac gebruiker dus weinig aan.

Mvg
Etienne

Bewerkt door vlbrgt op 16/07/2013 11:13:17

Tyrooster
Average Member

167 berichten

Geplaatst - 16/07/2013 :  14:09:36  Toon profiel  Reageer met citaat
Etienne,
Ik krijg een bestand dat zich direct opent op de Mac. Als ik dat bewaar heeft het de extensie .mfd.webarchive
Dat ingeladen in de Tyros wordt niet gezien als mfd-file
Als ik de extensie wijzig in .mfd wordt het wel gezien, maar de Tyros meldt dat het een niet geldig formaat is.
Ik moet dus het bestand hebben zoals dat ongeopend heet Tyros4.mfd.
Dan zal ik het wel kunnen gebruiken.
Ik heb zelf al eens een mfd bestand aan het forum beschikbaar gesteld waarin alle 500 styles zijn opgenomen. Via e-mail kunnen deze bestanden gewoon verstuurd en gelezen worden. Ook op mijn Mac.

Wie heeft het bestand en wil het mij mailen?
Robbiedoes stelt het op zijn site ter beschikking, dus zal het ook mogen worden doorgestuurd.

Jaap
Tyros4fun
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000