Auteur |
Onderwerp  |
|
darren051
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 01/08/2013 : 03:10:07
|
Hallo forumleden,
Als er een style aan het spelen is, kon ik vroeger een andere style kiezen terwijl het tempo hetzelfde bleef. Nu moet er iets verandert zijn, want als ik nu een andere style kies terwijl de ritmeautomaat speelt, kiest deze het tempo dat bij de style hoort. Zou iemand mij kunnen helpen om dit terug te fiksen?
Dank bij voorbaat
Darren051 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 01/08/2013 : 08:33:04
|
Hallo Darren,
Dan staat bij jou het tempo op "reset" bij de Style Settings.
Om het tempo ongewijzigd te laten: Via [Function]-[Style Settings] Tempo op "Hold" instellen.
Groet, Ruud |
 |
|
darren051
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 04/08/2013 : 10:47:36
|
Hallo Ruud,
Bedankt hé, dit was het wat ik zocht.
Groeten |
 |
|
donkjan
Starting Member
10 berichten |
Geplaatst - 30/08/2013 : 16:04:55
|
tyros twin midi router Hallo ruud bedankt voor de antwoorden ik ben er heel blij mee ik ben nu een stuk verder met de mfc 10 foot controller Heb nu nog een vraag betreft de midi solutions router IK heb deze besteld maar hoe progameer je deze zodat de m-audio 61 kan splitten heb geen idee hoe dat moet zou jij mij dat kunnen vertellen ik denk dat vele met mij zijn die dat willen weten het gaat dus om de tyros2 en midi router van solutions alvast hartelijk bedankt groetjes jan donker |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 30/08/2013 : 18:49:57
|
Met een midiprogramma waarin je System Exclusive data kunt instellen kun je de Midi Solutions Router programmeren Ik heb dat voor een 7-tal splitpunten gedaan en er midibestandjes van gemaakt. Splitpunten: f#2, g2, g#2, a2, a#2, b2 of c3.
Door eenvoudigweg de midibestandjes op de harddisk van jouw Tyros te zetten en ze als song af te spelen, stel je het splitpunt in. Ook eenvoudig te wisselen dus. Paar seconden werk.
Geef even een PM (persoonlijk bericht via e-mail) als je de bestandjes wilt hebben. Ik ben alleen nu wel op vakantie en kan het je vanaf 6 sept pas mailen.
Groet, Ruud |
 |
|
fransonline
Senior Member

695 berichten |
Geplaatst - 30/08/2013 : 21:10:46
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door donkjan
Heb nu nog een vraag betreft de midi solutions router IK heb deze besteld maar hoe progameer je deze ...
Een nieuwe vraag -> een nieuwe topic! Wel zo handig en duidelijker.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
 |
|
|
Onderwerp  |
|