Auteur |
Onderwerp |
|
johanleo
Average Member
233 berichten |
Geplaatst - 30/08/2013 : 16:02:51
|
Gegroet!
Ik ben enkele songs aan het opnemen als oefening voor een cursist. Is stel voor het opnemen van de midi-song de quantize in op achtste noten. ZO kan ik mijn cursist een correcte score bezorgen. Doch ik merk dat die instelling niet opgeslagen wordt.
Is het mogelijk dit mee op te slaan? Of hoe moet ik tewerk gaan???
Alvast dank weer eens!
johan |
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 30/08/2013 : 21:07:07
|
Mogelijk ben je de laatste handeling Execute vergeten!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
babbels007
Starting Member
1 bericht |
Geplaatst - 14/11/2013 : 09:11:27
|
Heren,
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik zet een midifile aan, maar de Tyros 4 pakt niet de juiste score erbij, terwijl hij wel in de auto mode staat. Mijn Tyros 3 deed dat nagenoeg wel altijd goed. Nu pas ik ze handmatig aan en sla ze op in de registration memory, maar wat blijkt hij onthoud het niet.
Wie kan me helpen ?
Dat executen zegt me ook weer niets.
De Tyros 4 is een hobby. |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 14/11/2013 : 10:16:48
|
Hallo, via "score" > "setup" het juiste melodie (score)-kanaal selecteren (in het scherm van de midiplayer/recorder); via "songcreator" tabblad "channel" optie "execute" en dan opslaan (save) (staat op hetzelfde tabblad). De stand "auto" werkt vooral goed met midifiles die met gebruik van de standaardnormen gemaakt zijn. Meestal wordt,standaard, kanaal 4 als melodiekanaal gebruikt, wanneer dit niet het geval is, dien je zelf het gewenste kanaal te selecteren. Dit kanaal kan je gemakkelijk vinden via "mixingconsole" of nog gemakkelijker : via de knop "channel ON/OFF/Part" , kijk dan welk kanaal oplicht wanneer de melodie speelt, wanneer je de selectieknop van een kanaal even ingedrukt houdt ga je dit kanaal "solo" horen spelen, zo kan je controleren of je het juiste kanaal te pakken hebt. (het meermaals indrukken van de knop "channel ON/OFF...) roept andere schermen op, druk tot je het scherm van de midikanalen hebt) VrGr eddy
|
|
|
|
Onderwerp |
|