Hallo Ruud hartelijk bedankt voor de midifiles voor de solution router het is misschien heel dom maar hoe werkt dat ik kan het laden als midi file maar er gebeurd niets alles blijft het zelfde het boven klavier is het zelfde als het onder klavier links de begeleiding en rechts de zelfde klanken klinkt stom maar ik begrijp er niets van wat ik wil is op het onderklavier m-audio 61es links de begeleiding en rechts right3 klanken zodat ik op de m-audio een andere klank kan spelen dan op de tyros misschien is de bedoeling dat ik alle split punten moet veranderen??? ik hoop dat ik niet te veel vraag maar het is voor mij acabadraba
Om de router te programmeren heb je toch wel eerst de Midi B OUT van de Tyros verbonden met de Midi IN van de router? Anders heeft het afspelen van de "split midifiles" geen zin.
Verder is de aansluiting: Kabel 1: Midi IN B van de Tyros ---> Midi OUT1 van de router. Kabel 2: Midi OUT van de M-audio ---> Midi IN van de router.
Als je een nieuw splitpunt wilt instellen via de midifiles haal je kabel 2 uit de M-audio en sluit die aan op de Tyros Midi OUT B. Na het programmeren sluit je kabel 2 weer aan op Midi OUT van de M-audio.
Dit, samen met de instellingen volgens de boven vermelde link, moet voldoende zijn om het te laten functioneren.