Auteur |
Onderwerp  |
|
Snor
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 11/09/2013 : 13:43:14
|
Wie kan mij helpen. Wanneer ik een registratie in de registratie memory ( 8) heb gemaakt en ik wil het gebruiken, dan druk ik op 1 (intro)en dan duurt het 8 tellen voordat het klaar is om te starten , en wanneer ik tijdens het spelen naar de volgende bank wil gaan(2) duurt het ook 8 tellen , dus komt het te laat. Dit geldt ook voor de volgende banken.
Wie heeft hier voor mij een oplossing op??? |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 11/09/2013 : 15:15:31
|
Zijn de registratiebanken en de gegevens waarnaar het verwijst opgeslagen op de harddisk of usb-stick?
Groet, Ruud |
 |
|
Snor
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 13/09/2013 : 13:41:45
|
Ik heb het op een stick staan en op de HD. |
 |
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
Geplaatst - 13/09/2013 : 16:05:02
|
Hallo, kijk eens wat je allemaal opslaat bij het "saven" van de registratiebank, er zijn misschien overbodige zaken bij die het systeem extra belasten ? VrGr eddy |
 |
|
Snor
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 13/09/2013 : 17:21:19
|
Hoi Eddy, Maar waar kan ik zien ,wat er allemaal wordt opgeslagen. Mvrgr, Snor |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 13/09/2013 : 17:34:34
|
Nadat je de knop [Memory] hebt ingedrukt zie je in het display een kader waarin je kunt aanvinken wat wordt opgeslagen in een registratie.
Groet, Ruud |
 |
|
Snor
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 13/09/2013 : 19:15:21
|
Hoi Ruud, Daar had ik al van te voren opgekeken om te zien wat ik op kon slaan.Ik heb het opgeslagen op een nieuwe USB stick van 8 GB. Hier staat alles op, maar er is nog heel veel ruimte.Op deze stick is die storing .Ik heb nu een andere stick gebruikt van 2 GB en heb daar die registratie opgeslagen, en hier werkt het wel goed. Waar kan dat probleem aan liggen? Mvrgr. Snor |
 |
|
eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten |
Geplaatst - 14/09/2013 : 10:17:44
|
Hallo, uit één van je vorige antwoorden had ik begrepen dat het probleem zich voordoet zowel op de HDD als op de stick. Het kan natuurlijk dat de stick defect is, gooi hem dan maar aan de kant. Probeer anders eens de stick te (her)formateren waarbij je erop let om voor "FAT 16" of "FAT 32" met "standaard clustergrootte" te kiezen, NIET NTFS ! Ik heb al ondervonden dat mijn Tyros enkel werkt met "FAT" VrGr eddy |
 |
|
Snor
New Member

22 berichten |
Geplaatst - 14/09/2013 : 14:41:17
|
Hoi Eddy, Bedankt voor het mee denken, maar ik kom er niet aan uit . Ik heb al van alles geprobeerd.Ik denk dat er op mijn stick iets opzit wat de storing geeft, die ik bij het opslaan mee neem.Maar alleen weet ik niet ,welke. Groet, Snor |
 |
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 14/09/2013 : 15:19:56
|
Hallo Snor,
Het kan allerlei redenen hebben, waaronder de usb-stick zelf. Als het nu goed werkt met een andere usb-stick, zou ik mijn hoofd niet breken over wat met de eerste usb-stick aan de hand is. Zal wel een exemplarische fout zijn.
Groet, Ruud |
 |
|
|
Onderwerp  |
|