Auteur |
Onderwerp |
F.van Holten
Advanced Member
1112 berichten |
Geplaatst - 09/11/2013 : 11:36:23
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
Nou blindelings kopen niet, eerst zien horen en kijken wat de T5 meer te bieden heeft als de T4 die ik nu nog tot volle tevredenheid heb.
Ondertussen ben ik met de collectebus de buurt rond geweest en heb het financieel plaatje rond.
Als de T5 een flinke verbetering is tov de T4 dan kan en ga ik hem bestellen.
Of mischien kijk ik de kat uit de boom en wacht een half jaartje om de fora te volgen over de T5 want daar zullen genoeg topics over verschijnen dan.
Dus al met al het geld is er, nu nog even wachten op de definitieve beslissing.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl
De buren laten betalen voor je hobby, waarvan ze ook nog overlast hebben, schaam je.
Grt. Frans
|
|
|
Jan Bruijn
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 09/11/2013 : 14:16:19
|
Als zijnde een TYROS 3 speler, voorheen ook TYROS2 gehad, durf ik zeker mijn TYROS 3, ongezien cq niet gehoord, in te ruilen tegen een TYROS 5
Jan Bruijn |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 09/11/2013 : 14:32:07
|
Ik zag zojuist een tweedehandse tyros 4 staan bij Oostendorp voor bijna 3200 euro. Dat zou misschien een leuke inruilprijs kunnen worden i.c.m. de aanschaf van een tyros 5.
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18 |
|
|
willem63
Junior Member
74 berichten |
Geplaatst - 09/11/2013 : 22:18:12
|
Rene,
Daar doe ik het ook voor :). We gingen toch al een aanhanger vol halen voor de hele groep cursisten. |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 10/11/2013 : 06:43:16
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rene
Ik zag zojuist een tweedehandse tyros 4 staan bij Oostendorp voor bijna 3200 euro. Dat zou misschien een leuke inruilprijs kunnen worden i.c.m. de aanschaf van een tyros 5.
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18
Dat is inderdaad nog eens een mooi bod!
Groetjes John Tyros 4 xxl |
|
|
robbiedoes
Average Member
281 berichten |
Geplaatst - 10/11/2013 : 13:51:55
|
Uiteraard hierzo ook een "waaghaals", die de 61-key versie reeds in bestelling heeft staan. Kan me namelijk niet voorstellen dat ik er slechter van wordt . En mijn Tyros 4 raak ik vast wel snel kwijt .
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = Alles over mijn muzikale activiteiten en Tyros 4: http://www.robbiedoes.nl = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
|
|
henry1943
New Member
28 berichten |
Geplaatst - 17/11/2013 : 18:55:02
|
hallo rene Je gelooft toch niet, dat je 3200 euro terugkrijgt voor je T4??? Gr. henry |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 17/11/2013 : 20:53:51
|
Ook ik ben gebeld, wat ik erg leuk vond, ik weet wel, het gaat om de verkoop maar als de intresse eerst uitgaat naar een prive omstandigheid en dan pas over een eventuele inruil voor mijn Tyros 3. Wat kreeg ik terug terug: plus/minus ****euro, zou moeten bijbetalen voor een Tyros 5 een bedrag van **** Euro! En dat dan voor een 'kale' T 5. Voor mij gaat het deze keer voorbij tenzij de postcode loterij het eens goed zou doen na 14 jaar!
Dus zonder onderstel en boxen, die heb je misschien zelf al. Dan weten de eigenaars van een T 3 wat ze ongeveer kwijt zouden/zullen zijn aan de T 5. En, niet onbelangrijk, wat ze misschien bij moeten sparen.....
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W
Edit Moderator: svp geen bedragen vermelden. Zie huisregels. |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 17/11/2013 : 21:54:30
|
De inruilprijzen liggen bijna overal hetzelfde. Maak je geen illusies!
Voor een Tyros4 XL krijg je hetzelfde bedrag terug bij elke muziekhandel.
Dus shoppen heeft geen zin, het gaat erom wie je het gunt en waarbij je een goed gevoel bij hebt.
Op marktplaats kun je een paar honderd euro meer krijgen als je een koper kunt vinden.
Voor de moderator ik neem aan dat dit wel kan, ik noem geen andere muziekzaken!
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
Bewerkt door laakies op 17/11/2013 21:55:20 |
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 17/11/2013 : 22:57:13
|
Sorry, niet bij nagedacht. Mijn excuses!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dąt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M (2) Yamaha HS 10 W |
|
|
Toch nog Tyros
Average Member
478 berichten |
Geplaatst - 18/11/2013 : 09:24:43
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door laakies
De inruilprijzen liggen bijna overal hetzelfde. Maak je geen illusies!
Voor een Tyros4 XL krijg je hetzelfde bedrag terug bij elke muziekhandel.
Dus shoppen heeft geen zin, het gaat erom wie je het gunt en waarbij je een goed gevoel bij hebt.
Op marktplaats kun je een paar honderd euro meer krijgen als je een koper kunt vinden.
Voor de moderator ik neem aan dat dit wel kan, ik noem geen andere muziekzaken!
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl
Hallo, Dat de inruil prijzen overal hetzelfde zijn is beslist niet waar! Het kan bij de ene of de andere winkel enorm schelen
Groetjes John Tyros 4 xxl |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 22/11/2013 : 19:26:29
|
Ik heb de T5 toch maar besteld bij de firma Oostendorp. Nu nog even de T4 verkopen.
Ik heb 'm bijna........Tyros 5. Samson resolv 65A monitorset, db Technologies DVX12, Sub18 |
|
|
Onderwerp |
|